جانشین سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه مسئولان با خدمت به مردم جهاد می‌کنند گفت: چراغ سبز نشان دادن دشمنان، به معنی کنار گذاشتن خوی استکباری آنان نیست بلکه آنان می‌خواهند در جنگ ادراکی، ذهنیت مردم ما را تغییر دهند.

مسئولان در هر کاری منافع مردم را در نظر بگیرند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سپاه نینوای گلستان، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه گالیکش اظهار داشت:  طراحی دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی یک طراحی هوشمند، چند جانبه و ترکیبی است.

وی اضافه کرد: ویژگی‌های یک کشور انقلابی این است که به اصول و آرمان‌های خود پایبند است و از مظلومان عالم دفاع می‌کند و در مقابل ظالم می‌ایستد و دشمنان در تلاش هستند این کشور با این ویژگی‌ها را تبدیل به یک کشور تعامل‌گرا کنند.

جانشین سپاه نینوای استان خاطر نشان کرد: امروز اگر دشمنان لبخند می‌زنند و امتیاز و چراغ سبزی نشان می‌دهند، مُبیّن این نیست که آنها از خوی استکباری خود دست برداشتند، بلکه به دنبال این هستند که با پیاده کردن جنگ ادراکی مردم به این نتیجه برسند و بگویند و قضاوت بکنند به اینکه با دشمنان نمی‌توانیم مقابله کنیم و لذا باید با آنها کنار آمد.

وی یادآور شد: امروز اگر مسئولان در هر جایگاهی که هستند، هر کسی و در هر نقطه‌ای که حضور دارد و مردم در هر بخشی که کار و تلاش می‌کنند، اگر خوب عمل کنند و هدف را خدمت رسانی به مردم قرار دهند، به مثابه این است که پشت خاکریز ایستاده‌اند و در برابر دشمنان می‌جنگند و آنها را به شکست خواهند کشاند.

سرهنگ حسینی سه ضلع انقلاب اسلامی را دین، ولایت و رهبری و مردم دانست و عنوان کرد: امروز در جنگ شناختی و ادراکی فلِش پیکان در نبرد بزرگ به سمت مردم است و هدف اصلی مردم هستند.

وی اظهار داشت: تمام تلاش‌های دست اندرکاران باید مراقبت و مواظبت از منافع مردم باشد، چرا که مردم همیشه چند گام جلوتر و پرچمدار انقلاب و پاسداری از انقلاب اسلامی بوده و هستند.

وی از مسئولیت بعنوان یک امانت الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: مسئولیت امانتی است که مجرای خدمت به خلق و بهترین بنده‌های خداست و این فرصت را باید غنیمت شمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار