نماینده مردم کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: برای توفیق در خنثی‌سازی جنگ ترکیبی دشمنان باید در حوزه آگاهی‌بخشی به عنوان عنصر بنیادین جهاد تبیین سرمایه‌گذاری بیشتری کنیم.

نماینده مجلس:آگاهی‌بخشی خدمات نظام عنصر بنیادین جهاد تبیین است

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالجلال ایری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نخبگان و خواص جامعه در جهاد تبیین به عنوان سربازان پیشقراولان نظام باید عملگرا باشند و به صورت میدانی راهبری جامعه را عهده دار شوند.

وی افزود : مسئولیت ما و همه مدیران نظام آن است که در کنار تلاش برای رفع کمبودها و برخی کاستی ها در جامعه دستاوردهای نظام در بخش های مختلف را برای مردم بازگو کنیم.

ایری تصریح کرد : هیچ مدیر انقلابی منکر نقاط ضعف در اداره حکومت نیست اما نقاط قوت نباید کنار گذاشته شود.

نماینده حوزه انتخابیه غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی نقش آفرینی در جهاد تبیین را وظیفه شرعی و ملی و همگانی برشمرد و گفت : برای مقابله و خنثی کردن توطئه های دشمنان همه باید پای کار باشیم، دشمن در حال انجام جنگ ترکیبی علیه ماست و تلاش خود را در جبهه های مختلف به کار می‌گیرد.
وی ادامه داد: مقوله جهاد تبیین، ابعاد، سطوح و لایه‌های مختلفی را در بر می‌گیرد به طوری که افراد نخبه و خبره کشور به میدان بیایند و هر کس از زاویه کار خود، مسوولیت‌پذیر باشد.

ایری اضافه کرد : امروز در گام دوم انقلاب، معاندان و جامعه استکبار به این نتیجه رسیده اند که اعمال فشار و تهدید و تحریم دیگر بر مقاومت مردم ایران کارساز نیست.

به گفته وی یکی از ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، نعمت امنیت است که با وجود این که در اطراف ما و در حوزه کشورهای منطقه اتفاقات و ناامنی های بسیار رخ داده است، امنیت پایدار و با ثبات در ایران وجود دارد.

وی ادامه داد : به جرات می‎ توان اعلام کرد که هیچ اتفاقی در منطقه بدون نظر و اراده جمهوری اسلامی رخ نمی‌دهد و این امر نشان از  قدرت جبهه سیاسی و دیپلماسی کشور دارد و این مهم باید برای مردم بازگو شود.

 

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب،  سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی، از جمله راهبردهای دشمنان، برای ایجاد ناامیدی به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده است، اگر همه مردم و مسئولان در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند تمام توطئه دشمنان خنثی می شود.

ایری بیان کرد:  اگر در مقوله جهاد تبیین تعلل شود دشمنان با استفاده از ظرفیت های رسانه ای خود بذر تفرقه و سیاه نمایی در جامعه می کارند و چنانچه تبیین واقعیت ها صورت نگیرد آنگاه به دلیل بی اطلاعی، شاید  مردم تفکر غلط استکبار جهانی را بپذیرند.

وی تاکید کرد که برای توفیق در جهاد تبیین نباید به دستورالعمل ، بخشنامه و نامه اداری اکتفا کرد باید با رفتار و کردار در خط مقابله و تبیین باشیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به «تهاجم ترکیبی» جبهه دشمن علیه ایران یعنی تهاجم اقتصادی، سیاسی، امنیتی، رسانه‌ای و دیپلماسی تأکید کردند: در مقابل این تهاجم ترکیبی و دسته‌جمعی، نمی‌توانیم همیشه در موضع دفاعی بمانیم و ما نیز باید در زمینه‌های مختلف از جمله رسانه‌ای، امنیتی و اقتصادی تهاجم ترکیبی کنیم که در این زمینه اهل فکر و اقدام بخصوص مسئولان، موظف به تلاش هستند». گام نخست عمل به این فرمان مهم، شناخت ماهیت جنگ نوین و ابزارهای آن است و گام دوم حضور جهادی برای تبیین منصفانه.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار