مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه ارزشمند جامعه هستند و خدمت بی منت و توام با تکریم به این قشر معزز توفیق الهی برای همه مسئولان است.

خدمت بی منت و توام با تکریم به جامعه ایثارگری توفیق الهی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان اسرافیل وزیری در دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان گفت: شهدا جان خود را درراه حفظ امنیت و سلامت جامعه اسلامی و اعتلای اسلام و نظام اسلامی فدا کردند تا امروز امنیت در جامعه ما برقرار باشد.
وی با بیان این‌که عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا و ایثارگران است، تصریح کرد: قدردانی و سپاس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم و لذا با تمام وجود قدردان صبر و ایثار این قشر معزز هستیم.
وزیری خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و متعهد با الگو گرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی باهمت و تلاش مضاعف خود توانسته‌اند در تمامی زمینه‌ها کشور را در جایگاه ممتازی در منطقه و جهان قرار دهند.
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران گلستان گفت: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه ارزشمند جامعه هستند و خدمت بی منت و توام با تکریم به این قشر معزز توفیق الهی برای همه مسئولان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار