در آستانه سفر رئیس جمهور به استان گلستان؛

رعیت گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به استان گلستان، میز ارتباطات مردمی در حوزه فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل ارشاد گلستان برپا شد.

میز ارتباطات مردمی در حوزه فعالیت های فرهنگی در ارشاد گلستان برپا شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد رعیت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در آستانه سفر آیت الله «سیدابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور به استان گلستان، میز ارتباطات مردمی در حوزه  فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت دو روز (پنجشنبه و جمعه ١٢ و ١٣ اسفند) با حضور «اصغر امیرنیا»، نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در اداره کل ارشاد گلستان برپا شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدت برپایی میز ارتباطات مردمی، با مردم دیدار عمومی خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: این میز ارتباطات مردمی در این دو روز از ساعت 8 صبح تا 18 در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان دایر است.

 

رعیت اظهارداشت: مردم استان می توانند با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به نشانی میدان فخرالدین اسعد گرگانی، بلوار شهید شکاری، دغدغه ها و پیشنهادهای خود را در حوزه های مرتبط با فرهنگ، هنر، رسانه و فعالیت های قرآنی، اوقاف و امور خیریه، امور کتابخانه های عمومی، حج و زیارت و غیره به نماینده تام الاختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار