نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم قرار گرفتن مصوبه ای برای حوزه سلامت در این شهرستان، گفت: وزیر بهداشت کمی با مردم حوزه انتخابیه من نامهربانی کرده است.

ما اگر مسیر آب را ببندیم گرگانی‌ها تشنه خواهند ماند/ وزیر بهداشت با ما نامهربانی کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، رحمت الله نوروزی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری استان گلستان با اشاره به مشکل شدید و بحرانی آب در استان گلستان، اظهار کرد: شهر گرگان تنها مرکز استانی است که از منابع آب زیرزمینی و چاه استفاده می کند که 17 حلقه از چاههای مورد استفاده نیز چاههای شهرستان علی آبادکتول است که مردم خودمان نیز با تنش آبی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در استان ما در مواقع پیک مصرف از جمله عید نوروز و تابستان گاهی تا هشت ساعت با قطعی آب مواجه هستند، افزود: ما در علی آبادکتول اگر آب را به سمت گرگان ببندیم مردم عزیز مرکز استان دیگر آبی برای خوردن نخواهند داشت و این یک تهدید بزرگ برای استان است.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس با اشاره به اینکه ما در مجلس بارها از وزیر بهداشت دفاع کرده و به ایشان کمک کردیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه ایشان با ما نامهربانی کرده و در مصوبات سفر ما را فراموش کردند که این موضوع موجب ناراحتی مردم حوزه انتخابیه بنده شده است.

نوروزی با تاکید بر اینکه همه فکر می کنند فقط برخی استان های جنوبی محروم هستند، ادامه داد: متاسفانه محرومیت و استضعاف موجود در استان گلستان را پشت این سرسبزی ظاهری نمی بینند و اصلا تصور نمی کنند این استان با چه محرومیت هایی مواجه است.

وی با اشاره به اینکه این نگاه کلی در مسئولان درحالیست که ما در سرانه درآمد خانوار  دارای رتبه ۲۹ ام در کشور هستیم، ادامه داد: متاسفانه شهرستان علی آبادکتول که روزی طلایه دار حرکت انقلاب بوده امروز شاهد آمار بالای طلاق به دلیل عدم اشتغال است.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خواسته ما از دولت این است که برای راه اندازی فاز دوم نیروگاه را کمک کنید، خاطرنشان کرد: این موضوع می تواند کل استان را منتفع کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار