با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده؛

در آستانه ۱۵ اسفند، روز درختکاری و دوستی با طبیعت آئین کاشت نهال یادبود سه بانوی شهیده گرگان روز گذشته (جمعه ۱۳ اسفند) با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پارک بانوان گرگان برگزار شد.

نهال یادبود سه بانوی شهیده گرگان کاشته شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، «انسیه خزعلی» گفت: تخصیص اعتبارات ویژه توسعه و تجهیز پارک بانوان با هدف افزایش امکانات رفاهی، ورزشی و ارتقاء سطح سلامت بانوان از رهاوردهای سفر استانی ریاست جمهور در سفر به این استان است.

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به ضرورت گسترش پارک بانوان به عنوان اولین مرحله ایجاد فضای مناسب و شایسته بانوان عزیز گرگانی، افزود: تخصیص اعتبار در حوزه سلامت و ورزش زنان با توسعه و تجهیز پارک بانوان، تخصیص اعتبار برای ارتقاء مشاغل خانگی و توسعه صنایع دستی و صنایع تبدیلی و اشتغالزایی در بخش کشاورزی و همچنین تخصیص اعتبارحوزه آموزش و فرهنگی ویژه افراد بازمانده از تحصیل باعث توسعه کارآفرینی و توانمندسازی بانوان در استان را فراهم می آورد.

 

وی، مسرت بخش تخصیص اعتبار در تمامی سفرهای استانی ویژه بانوان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم و نظارت قوی تر، به منظور ایجاد امکانات رفاهی و زمینه سازی برای توانمندسازی بانوان و ساخت پارک و سالن ورزشی ویژه بانوان، پروژه های اجرایی را به سرانجام برسانیم.

 

خزعلی در ادامه از درخواست تسهیلات و حمایت از بانوان مشاغل مختلف، حل مشکلات اداری و ارائه تسهیلات و امکانات به کارافرینان نیازمند فضای کسب و کار، ارائه راهکارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بیان دغدغه های فرهنگی و حمایت و رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار بعنوان مطالبات بانوان گلستانی در این سفر نام برد.

 

 زهرا نورا، رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر گرگان نیز گفت: خوشبختانه در این دولت با رویکرد جدید علاوه بر انجام وظایف ستادی با اعلام آمادگی و مساعدت در حوزه اجرایی، تعامل خوبی در تحقق اهداف حوزه بانوان در استان ها صورت می دهند.

 

وی یادآور شد: پس از گذشته بیش از 15 سال از ساخت پارک بانوان در گرگان متاسفانه بانوان گرگانی همچنان نتوانسته به صوت اختصاصی از این پارک بهره مند شود از اینرو امیدوارم با تخصیص اعتبارات کافی و تکمیل و تجهیز این پارک در عمل شاهد پارکی ویژه بانوان در گرگان باشیم.

 

وی افزود: امیدواریم با مساعدت و تعامل امور زنان و خانواده حوزه ریاست جمهوری بتوانیم شاهد ایجاد «شهر دوستدار کودک» در شهر گرگان بعنوان دومین شهر بعد از شهر اصفهان را در کشور فراهم کنیم.

 

گفتنی است، آئین کاشت نهال یادبود سه بانوی شهیده گرگان با حضور دکتر خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، دکتر اختری؛ مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور و آزاده رجبی، سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان و همچنین زهرا نورا، رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر گرگان، مدیران و معاونان شهرداری گرگان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار