معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور:

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: اصلاح ساختارها و قوانین و حرکت در مسیر برنامه ششم برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به طور جدی در دولت سیزدهم پیگیری خواهد شد.

توانمندی زنان به طور جدی در دستور کار دولت قرار دارد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، انسیه خزعلی در نشست با زنان فرهیخته گلستان اظهار کرد: توجه به کارآفرینی، تسهیلگری، ایجاد فرصت‌های شغلی، وجود افراد بازمانده از تحصیل، غربالگری سرطان و تجهیز پارک بانوان، از جمله نیازها و مشکلات بانوان گلستان است که حل آن در دستور کار دولت قرار دارد. 

وی افزود: این استان به واسطه سکونت اقوام و مذاهب گوناگون، از استعدادها و توانایی های زیادی برخوردار است که باید زمینه شکوفایی و رشد این توانمندی ها فراهم گردد.

خزعلی با اشاره به شهادت ۴۹ زائر گلستانی در حادثه منا اظهار امیدواری کرد که به زودی در تقویت سراسری نام و یاد این شهدا گنجانده شود.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور همچنین به دغدغه دولت برای کم کردن بار مالی و هزینه خانواده های دارای فرزند چهارقلو اشاره کرد و گفت که تسهیلات مسکن به این خانواده ها پرداخت خواهد شد.

خزعلی در ادامه تاکید کرد که اصلاح ساختارها و قوانین و حرکت در مسیر برنامه ششم برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به طور جدی در دولت سیزدهم پیگیری خواهد شد.

کمبود زیرساخت های ویژه حوزه بانوان، کمک به ارتقای جایگاه خانواده، رفع محدودیت های زنان توانمند و ضرورت تامین زیرساخت های ورزشی عمده‌ترین موضوعات مطرح‌شده بانوان گلستانی در دیدار با انسیه خزعلی بود.

دیدار با بانوان هنرمند رشته‌های مختلف صنایع دستی استان، بانوان کارآفرین، بازدید از خانه های صنایع دستی، ابریشم و دیدار با خانواده های صاحب چندقلو، بازارچه های سنتی و جلسه با بانوان نخبه و اساتید دانشگاه و نماینده تشکل‌ها از جمله برنامه‌های فردا جمعه معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده در سفر به گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار