معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، گفت: پاسداران نقش مهمی را در صلابت و اقتدار ایران اسلامی دارند و حرکت متعالی آنان موجب هراس و یاس دشمنان است.

پاسداران در تمام بحرانها کنار مردم بودند/ دشمن از روحیه پاسداری می هراسد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا دیلمی، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از بهترین نام گذاری ها "روز پاسدار" است.

وی با بیان اینکه این روز برای پاسداشت از دلاور مردانی را که از اولین لحظات پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برای صیانت از ارزش ها و تحقق اهداف الهی و انقلابی مخلصانه هستی و زندگی خود را فدا کردند، نام گذاری شده است، ادامه داد: این راهی بود که امام حسین (ع) که سیدالشهداء برگزید و در آن گام نهاد.

حجت الاسلام دیلمی، با تاکید بر اینکه سربازان عاشورا آنچه را که آموختند، این بود که "سر به نی می دهند ولی تن به ذلت نمی دهند"، خاطر نشان کرد: روز پاسدار حکایت از دلاورمردی ها و رشادت های بی بدلیل و بی نظیری است که هرگز فراموش شدنی نمی باشد.

وی جهاد در راه خدا و پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص) و آرمان های انقلاب را یکی از بزرگ ترین نعمات الهی دانست و افزود: این نعمت "پاسداری" به کسانی عطا می شود که اسوه های صبر، پایداری، معنویت، ایثار و شهادت باشند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، با بیان اینکه این نهاد مقدس که از رویش های انقلاب اسلامی می باشد، امروز نقش مهمی در ایجاد اقتدار و صلابت ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی های جریان استکباری، نفاق و نفوذ دارد، تصریح کرد: همواره حرکت متعالی آن موجب هراس و یاس دشمن و برچیده شدن کینه ها و نقشه های آنان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رضا دیلمی، در ادامه با اشاره به اینکه در تمامی صحنه های مجاهدانه، مخلصانه و هوشمندانه، این نهاد انقلابی در کنار مردم از ارزش ها دفاع می کند، اضافه کرد: پاسداران در بحران ها در کنار مردم هستند و این ایام خجسته که یادآور ولادت بزرگ پاسدار اسلام، "امام حسین (ع)" می باشد را تبریک عرض می کنیم.

وی در پایان تلاش برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی را از مهمترین وظایف همگان دانست و یادآور شد: با همت تشکل های دینی و انقلابی و شبکه تبلیغی در سطوح مختلف، در تبیین سیره سیدالشهداء و گرامیداشت روز پاسدار برنامه ریزی خوبی در استان گلستان صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار