به مناسبت روز مادر

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز مادر گردهمایی بزرگ مادران شهید استان گلستان امروز13 اسفندماه جاری در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی گرگان برگزار شد.

گردهمایی بزرگ مادران شهید استان گلستان در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدعلی طالع‌زاری پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری این گردهمایی با گرامیداشت روز مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت روز مادر گردهمایی بزرگ مادران شهید استان گلستان در 13 اسفندماه جاری در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی گرگان با حضور مادران شهید این استان برگزار شد.

وی روز مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر را به تمامی مادران ایران زمین بالاخص مادران شهید تبریک گفت و تصریح کرد: مادران از جایگاه بسیار ویژه‌ای در جامعه برخوردارند و باید قدر این فرشته‌های زمینی را دانست.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان ابراز کرد: با توجه به نزدیک شدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر اداره کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان با هماهنگی اداره‌کل امور بانوان استانداری گلستان، هفته فرهنگی مادران شهید استان گلستان را به مناسبت روز مادر در گلستان طراحی کرد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار