مدیرکل ستاداقامه نماز در گلستان:

مدیرکل ستاد اقامه نماز گلستان گفت: رهبر معظم انقلاب بارها به این مسأله تاکید داشته اند که برای ترویج فرهنگ نماز باید از همه ظرفیت علمی و تبلیغی استفاده کنیم.

استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه فرهنگ نماز ضروری است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، قاسم محمدی پیش از ظهر دوشنبه در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی شعر و داستانک نماز و معارف مهدوی در رامیان اظهار کرد: هشت جشنواره نماز و معارف مهدوی در ایام کرونا در گلستان برگزار کرده ایم و این امر حکایت از این دارد که مسئولان با همه مشکلات فعالیت های خوبی را در بخش فرهنگی انجام داده اند.

وی با اشاره به هماهنگی خوب مسئولان فرهنگی در گلستان افزود: رهبر معظم انقلاب هم در خصوص اقامه نماز تاکید فراوان دارند و در سیزدهمین اجلاس بین المللی نماز می فرمایند «لیکن تا رسیدن به مقصود والا هدف میان مدت برافروختن چراغ نماز در همه خانه ها و خانه دلها است»

محمدی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هدف کوتاه مدت ستاد اقامه نماز را به کاریری همه ظرفیت علمی و تبلیغی کشور در این راه و سوق داده به سوی نماز می داند.

مدیرکل ستاد اقامه نماز گلستان با تاکید بر اینکه در قالب هنر باید تبلیغ دین و نماز و مهدویت انجام شود، ادامه داد: جذابیت کار هنر در آموزه های دینی زیاد است و تاثیر گذاری، ماندگاری و تنوع فعالیت های خوبی می توان در این حوزه داشته باشیم.

محمدی با اشاره به اینکه هنر در اسلام ابرازی است برای ظلم ستیزی، افزود: هر چه هنرمندان نگاه به این مسئله داشته باشند که خلق آثار برای خدا انجام شود، ماندگاری و گستره کار هنر بیشتر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سه گام باید در حوزه مهدویت برداشته شود، گفت: معرفت، مودت و اطاعات سه گام اصلی مهدویت است که با ارائه کارهای فاخر هنری می توانیم جامعه را به سمت مهدویت سوق دهیم.

مدیرکل ستاد اقامه نماز گلستان با قدردانی از تمام کسانی که برای برگزاری این جشنواره تلاش کردند، اظهار کرد: امسال آثار بسیاری خوبی عرضه شد و نشان از رشد و بالاندگی این جشنواره در استان دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار