مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان:

حجت الاسلام قاسم پور گفت: امام زین العابدین(ع) در دوران خود نسبت به شکست تبلیغاتی دشمن موفق بود و پاسداران به تاسی از این امام همام در انقلاب اسلامی نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب می کنند.

پاسداران به تاسی از امام سجاد(ع) نقشه های دشمن را خنثی می کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام قاسم پور در گفتگو با گلستان ما گفت: پاسداران در عرصه های مختلف درخشیدند و سپاه پاسدار انقلاب است، سپاه محافظ ارزش های انقلاب و نظام است و نشر دهنده ارزش های انقلاب و اسلام ناب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان ادامه داد: ولایتمداری پاسداران یکی از ویژگی های پاسداران است و در عرصه های گوناگون مطیع محض ولایت فقیه هستند، بصیرت پاسداران و شناخت دشمن از دیگر ویژگی های پاسداران به شمار می رود.

حجت الاسلام قاسم پور ابراز داشت: تقوا و تدین پاسداران و شجاع بودند و بصیر بودند و شناخت دوست از دشمن از ویژگی های پاسداران است و پاسداران به امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام زین العابدین(ع) اقتدا کردند.

وی بیان کرد: امام زین العابدین(ع) در دوران خود نسبت به شکست تبلیغاتی دشمن موفق بود و پاسداران به تاسی از این امام همام در انقلاب اسلامی نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب می کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کاری که سپاه انجام می دهد به مصابحه نقش امام سجاد  در قیام کربلا است و اگر تبلیغات سوء دشمن را خنثی نمی کردند اهداف قیام کربلا به درستی به دست ما نمی رسد.

حجت الاسلام قاسم پور یادآور شد: در عصر فعلی نیز سپاه به عنوان یک مولد انقلابی نسبت به خنثی سازی توطئه های دشمنان با تمام قدرت در فضای حقیقی و مجازی اقدام می کند و نقشه به سزایی ایفاء می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار