معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا از بازدید مجازی 36 الی 48هزار دانش آموز استان گلستان به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: این رویداد در بستر شبکه شاد انجام گرفت.

بازدید مجازی 48 هزار دانش آموز گلستان از راهیان نور/ تکثیر سفیران فرهنگی در گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ حمید مازندرانی با اشاره به اینکه از 25 اسفند الی 10 فروردین 1401 اعزام بسیجیان و خانواده ها به مناطق عملیاتی جنوب انجام می شود، اظهار کرد: تمام تلاش ستاد راهیان نور گلستان بر این است که به سمت عزیمت حرکت کنیم و خانواده ها همانند سفر اربعین خودشان در این مناطق حضور به هم رسانند.

وی با تشریح توصیه مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا افزود: سپاه به این فرمان حضرت آقا لبیک گفته و با همکاری دیگر دستگاهها، ستاد راهیان نور را پایه گذاری کرد.

مازندرانی در ادامه بیان کرد: هدف از ایجاد ستاد راهیان نور تقویت روحیه جهادی، نشر و توسعه ارزشهای هشت سال دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبیین رشادت های رزمندگان و تعمیق و توسعه تفکر بسیجی در بین نسلهای مختلف می باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا اذعان داشت: فرهنگ راهیان نور باید نشر پیدا کرده و در بین نسلهای مختلف سینه به سینه منتقل شود و سپاه مسئولیت اعزام، اسکان، تامین امنیت و پشتیبانی را بر عهده دارد.

وی در خصوص اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب بیان داشت: امسال با توجه به پیک ششم کرونا، دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام نشده و با حضور یک تیم متشکل از راویان و مستند سازان در مناطق عملیاتی، این بازدیدها بصورت مجازی از بستر شاد پخش گردید و بین 36 تا 48هزار دانش آموز از این بستر بازدید به عمل آوردند.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گفت: دانشجویان گلستانی به تعداد 800 نفر در غالب سه کاروان برادران غرب استان، برادران شرق استان و خواهران از 15 الی 25 اسفند ماه به این مناطق اعزام شدند.

وی ادامه داد: از 25 اسفند الی 10 فروردین 1401 اعزام بسیجیان و خانواده ها به مناطق عملیاتی جنوب آغاز خواهد شد و تمام تلاش ستاد راهیان نور استان گلستان بر این است که به سمت عزیمت حرکت کنیم و خانواده ها همانند سفر اربعین خودشان در این مناطق حضور به هم رسانند؛ اردوگاه شهید باکری گلستان در شهرستان خرمشهر آماده پذیرش و پذیرایی از کلیه خانواده های محترم می باشد.

مازندرانی عنوان کرد: متقاضیان می توانند به منظور ثبت نام و بهره مندی از خدمات اردوگاهی  به پایگاههای مقاومت بسیج و فرمانداری های شهرستان مراجعه نموده و نسبت به دریافت برگه تردد اقدام نمایند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در پایان ضمن توصیه به خانواده ها و زائران محترم به منظور رعایت نکات ایمنی و بهداشتی خاطر نشان کرد: کلیه زائران به منظور عزیمت کارت واکسن(حداقل تزریق دو دوز) به همراه داشته باشند، از وسیله نقلیه ایمن استفاده نموده و در طول مسیر برنامه عزیمت به گونه ای باشد که دچار خواب آلودگی نشوند، از هرگونه شتابزدگی و عجله پرهیز نمایند، اطلاعات هواشناسی، ترافیکی و جاده ای در مسیر حرکت را دریافت و از اماکن مورد تأیید ستاد راهیان نور برای اسکان استفاده نمایند، مواد ضدعفونی و مقداری داروی ضروری به همراه داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل با 110 تماس گرفته و یا به نزدیکترین ستاد راهیان نور مراجعه نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار