فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: زائران راهیان نور مبارزان صف اول مبارزه با استکبار هستند و باید با اسفاده از ابزار روز به خصوص فضای مجازی زیبایی‌های اردوهای راهیان نور را نشان دهیم.

 سردار معروفی: دانشگاه‌های گلستان به حرکت راهیان نور کمک کنند

به گزارش گلستان 24 ؛ سردار حسین معروفی در جلسه قرارگاه شهید علم الهدی راهیان نور دانشجویی استان گلستان اظهارداشت: زمانی بود که در این کشور پادشاه یعنی نفر نخست کشور اختیار و اراده‌ای برای آمدن و رفتن نداشت، حتی اراده نداشت که در کشورش بماند و بمیرد اما انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با مولفه‌هایی مانند ایمان و اعتقاد و باور حقیقی و مدیریت صحیح اسلامی توانست به اسلام و ایران عزت دهد.

سردار معروفی با اشاره به برخی مباحث داخلی کشور افزود : مگر اصلاح طلبی بالاتر از امام حسین (ع) هم داریم ؟ مگر کسی بیشتر از امام خمینی (ره) برای این جامعه قدم برداشته است ؟ آیا شخصیتی بالاتر از مقام معظم رهبری برای اصلاح زیرساختهای جهان اسلام وجود داد ؟

وی تصریح کرد : برخی در گویش هایشان غفلت می کنند و از دستاوردها و عظمت نظام نمی گویند و با این کار به این نظام ظلم می کنند اما اگر امروز انقلاب به این جایگاه رفیع رسیده، مرهون زحمات و فداکاری‌های بسیاری است، کافی است به کشورهای اطراف نگاه کنید، مگر پاکستان بمب اتم ندارد پس چرا وقتی پهبادهای آمریکایی مراسم عروسی آنها را بمباران می‌کند اراده‌ای برای برخورد با این کشور وجود ندارد؟

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: خانم رایس وزیر اسبق خارجه آمریکا می‌گفت که 70 کارگروه عملیات روانی در سال 88 آن فتنه عظیم را بررسی و ایجاد کردند، طرح ریختند و سناریو نوشتند اما با یک تدبیر رهبری همه آنها نقش بر آب می‌شد، آنها از قدرت و درایت رهبری و ولایت فقیه می‌ترسند.

معروفی با بیان اینکه دشمن دنبال دوقطبی‌سازی در جامعه است، افزود: می‌خواهند القاء کنند که جامعه یک چیز می‌خواهد و حکومت چیز دیگری در حالیکه امروز همه نبال اعتلای نام ایران و عزت مردم این کشور هستند، در کجای دنیا دانشمند هسته ای و یا دفاعی 35 ساله داریم؟ این توان و رویش انقلاب اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد : زمان پهلوی ما وابسته ترین کشور از نظر نظامی بودیم اما الان جوانان ما موشک نقطه‌زن می‌سازند، موشک‌هایی که ما به دیرالزور زدیم برای داعش نبود، کسی که باید می‌فهمید، فهمید !

این مقام نظامی یادآور شد: جمعیتی که امروز برای ما ارزش، افتخار و عزت آفرید دستش را از ولایت جدا نکرد، قاسم سلیمانی نه اصلاح طلب است نه اصولگرا بلکه او دنبال عزت ایران و اسلام است که امروز همه در ایران، عراق ، سوریه و منطقه دوستش دارند.

سردار معروفی با اشاره به اردوهای راهیان نور گفت: مقام معظم رهبری به 3 کار فرهنگی راهیان نور، اردوهای جهادی و شجره طیبه صالحین اعتقاد راسخی دارد. چون این 3 کار برای ما مصونیت می‌آورد و ما باید در برنامه اردوهای راهیان نور باید بومی و محلی فکر کنیم و خرازی‌ها و کاظمی‌های استان گلستان چون ملک و تقی کیانی شناسانده شوند، بگذاریم جوانان ما مردانی از جنس خودشان را بشناسند که چه حماسه‌ها و فداکاری‌هایی کردند چون با این کار احساس هویت و غرور می‌کند و در این موضوع دانشگاه‌ها و دانشجویان خیلی می‌توانند کمک کنند.

وی بیان کرد : از مدیران و روسای دانشگاه‌ها استدعا دارم که به حرکت راهیان نور کمک کنند، امسال اردوگاه خیلی خوبی مهیا کردیم ، تغییراتی در آشپزخانه ایجاد کرده و آشپز هم از استان برده‌ایم، سعی کرده‌ایم کرامت زائر گلستانی آنجا حفظ شود و یک سفر آبرومندانه داشته باشیم .

معروفی گفت : زائران راهیان نور مبارزان صف اول مبارزه با استکبار هستند و باید با اسفاده از ابزار روز به خصوص فضای مجازی زیبایی‌های اردوهای راهیان نور را نشان دهیم، فضای مجازی باید دست بچه‌های انقلاب باشد، بگذارید پدران و مادران بعد از برگشت بچه ها تحول را ببینند ما دنبال آمار نیستیم دنبال اثر بخشی هستیم .

انتهای پیام /

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار