عملیات در کارگاه‌های راهسازی گلستان در تعطیلات نوروزی تعطیل است.

توقف راهسازی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: با توجه به افزایش سفر‌ها در نوروز و برای تسهیل در رفت و آمد مسافران نوروزی عملیات راهسازی در محور‌های استان تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱متوقف می‌شود.

نبی الله داودی گفت: این طرح‌ها شمال آسفالت گرم محور بندر ترکمن – آق قلا و ورودی شهر کردکوی، بهسازی و تعریض محور بندرترکمن – آق قلا، اجرای زیرسازی و تعریض ابنیه فنی ورودی شهرکردکوی و احداث ابنیه فنی جدید و تعریض ابنیه فنی موجود در محور بندر ترکمن به آق قلا و زیرسازی باند شرقی محور بندرترکمن-گمیشان است.

داوودی هم چنین گفت: کارگاه‌های راهسازی طرح‌های آسفالت گرم محور آق قلا-گنبدکاووس حدفاصل سه راهی سلاق تا سه راهی عطاآباد، زیرسازی، روسازی و آسفالت گرم محور رامیان -شاهرود و اجرای ترمیم زیرسازی و ابنیه فنی و بیس و آسفالت محور گنبدکاووس – اینچه برون و زیرسازی بزرگراه آق قلا- گنبد کاووس نیزتا ۲۰ فروردین تعطیل است.

او افزود: برای ایمن و روان شدن رفت و آمد در این محور‌ها، پیمانکاران مکلف شده اند محدوده‌های کارگاهی و عملیاتی خود را ایمن سازی و از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار