سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون اقامت ۲۲ هزار نفر شب در مراکز اقامتی استان گلستان ثبت شده است.

اسکان ۲۲ هزار گردشگر در مراکز اقامتی گلستان/ ۱۴ نوروزگاه و ۲۱ بازارچه صنایع‌دستی دراستان برپا شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم ازگرگان، رحمان فرمانی صبح امروز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان در شهرستان بندرگز اظهارکرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون اقامت 22 هزار نفر شب در مراکز اقامتی گلستان ثبت شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان افزود: در این مدت 110 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری گلستان بازدید کرده اند.

وی گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان 14 نوروزگاه، 21 بازارچه صنایع دستی و 28 بازارچه اقتصاد روستا را برای پذیرایی از مسافران در نظر گرفته است.همه امکانات برای پذیرایی از مسافران نوروزی بکار گرفته شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان افزود: پارک جنگی باغو شهرستان بندرگز یکی از پارک های جاذب گردشگر و منحصر به فرد استان گلستان محسوب می‌شود.

استاندار گلستان هم در این بازدید اظهارکرد: لازمه توسعه گردشگری و بهره‌مندی از مواهب این صنعت ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری است.

علی محمد زنگانه افزود: باید با حفظ منابع طبیعی و محیط زیست، از جاذبه های طبیعی برای جذب و ماندگاری مسافر و گردشگر و توسعه اقتصادی استان بهره ببریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار