مدیر حوزه‌های علمیه گلستان با صدور پیامی هتک حرمت به حریم قدس رضوی در ماه مبارک رمضان و تعرض به سه روحانی را در مشهد مقدس محکوم کرد.

مدیر حوزه علمیه گلستان هتک حرمت به حرم امام رضا(ع) را محکوم کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام مصطفی ملکی روز چهارشنبه در این بیانیه اعلام کرد: حادثه تلخ و ناگوار هتک حرمت آستان مقدس ثامن الحجج علیه السلام و حمله به سه روحانی خدمتگزار که منجر به شهادت حجت الاسلام و المسلمین محمد اصلانی و مضروب شدن ۲ روحانی دیگر شد قلب همه مردم ایران بالاخص طلاب حوزه های علمیه را جریحه‌دار کرد.           

مدیریت حوزه علمیه استان گلستان ضمن محکومیت این حادثه تلخ، به خانواده آن شهید عزیز تبریک و تسلیت گفته و از متولیان، اقدام سریع و با دقت در برخورد قاطع با عوامل آن را خواستار شد.

وی در بخش دیگری از پیام آورده است: از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با اولیای الهی را برای آن شهید عزیز و آرامش قلبی برای خانواده ایشان همراه با اجر فراوان و شفای عاجل و کامل را برای مجروحان این حادثه مسئلت می نمایم.

ظهر دیروز یک فرد تکفیری در صحن پیامبر اعظم حرم امام هشتم(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد. هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالان و ساکنان حاشیه شهر مشهد در منطقه قلعه ساختمان (شهرک شهید رجایی) بودند.

حجت الاسلام پاکدامن و دارایی، از روحانیون مضروب در حادثه مشهد، پس از جراحی در بخش مراقب‌های ویژه بستری شدند اما حجت‌الاسلام اصلانی یکی دیگر از روحانیون مضروب بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.​

ارسال نظر

آخرین اخبار