رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان گلستان گفت : واحدها و صنف های متخلف در ماه مبارک رمضان شناسایی می شوند و با پلمب از ادامه فعالیت شان جلوگیری می شود.

بازرسی پلیس گلستان از واحد‌های صنفی در ماه مبارک رمضان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ امید کوهساریان گفت:بازرسی نامحسوس پلیس استان از واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان افزایش یافته و نیاز است فعالان این حوزه نکاتی را رعایت کنند.

او گفت: همه واحد‌های صنفی مسافر پذیر براساس طرح زمان بندی فعالیت ابلاغی از سوی اداره نظارت براماکن عمومی ملزم به فعالیت اند و رعایت استتار کامل و پرهیز از تظاهر به روزه خواری الزامی است و در صورت تخلف واحد صنفی پلمپ خواهد شد.

سرهنگ امید کوهساریان گفت: همه واحد‌های صنفی جگرکی، آب میوه و بستنی، ساندویچی و پیتزا و کبابی ملزم به تعطیلی کامل تا یک ساعت قبل از اذان مغرب هستند.

او گفت: همه کافی شاپ‌ها و رستوران‌های داخل هتل‌ها و مراکز اقامتی ملزم به رعایت قانون بوده و در ضمن حق پذیرش مشتریان خارج از مسافرین همان هتل را نخواهند داشت و هرگونه تظاهر به روزه خواری در هریک از واحد‌های صنفی از طریق متصدیان یا مراجعین ممنوع است.

سرهنگ کوهساریان گفت: دکه‌ها و مراکز پذیرائی داخل پایانه‌های مسافربری و همچنین ایستگاه راه آهن ملزم به رعایت پوشاندن کامل شیشه‌ها و پنجره‌ها و پرهیز از تظاهر به روزه خواری هستند.

او گفت:هیچ یک از قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌های سنتی سطح شهر حق فعالیت در طول روز را ندارند  و در صورت مشاهده واحد صنفی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان می گوید: همه صنوف خدماتی که قصد ارائه خدمات در طول ماه مبارک رمضان را دارند صرفا مجاز به فعالیت با مجوز اداره نظارت بر اماکن عمومی بوده و در غیر این صورت از فعالیت آنان ممانعت خواهد شد،.

او گفت: همه سوپر مارکت‌ها وخواربارفروشی‌ها صرفا مجاز به ارائه مواد خوراکی به صورت بیرون بر بوده و حق پذیرش مشتری و سرو مواد خوراکی و یا نوشیدنی تا قبل از اذان مغرب را ندارند.

به گفته سرهنگ کوهساریان همه سینما‌ها می‌توانند در ایام ماه مبارک رمضان به جز لیالی قدر از افطار تا سحر با رعایت ضوابط انتظامی فعالیت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار