سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا با تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح روستاها، خواستار نقش آفرینی بیشتر این نهاد در توسعه و آبادانی شد.

عملکرد بنیاد مسکن در توسعه روستاهای شهرستان آق قلا شایسته تقدیر است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، صبح امروز یکشنبه 21 ام فروردین ماه،"سلیمان هاشمی" سرپرست فرمانداری و رئیس شورای مسکن با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،با "محسن جندقی" مدیر و کارکنان این اداره بمناسبت سالروز افتتاح حساب 100 امام خمینی (ره) دیدار نمود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا در این دیدار ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص "تثبیت و ماندگاری روستائیان"و رضایت مندی عموم مردم در بازدید دوره ای از روستاهای منطقه از تلاشهای ارزنده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که باعث تحولات بسیار در حوزه عمران و آبادانی از جمله بازسازی مناطق سیل زده و مهاجرت معکوس به روستاها شده است،تشکر و قدردانی کرد.

رئیس شورای مسکن شهرستان آق قلا صدور اسناد مالکیت و اجرای طرح تملک اراضی و مراتع منابع طبیعی به بنیاد مسکن و واگذاری این زمینها به روستائیان را از جمله اقدامات مثبت و ارزنده این نهاد در افزایش امنیت روانی جامعه دانست.

"محسن جندقی" مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آق قلا در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت طرح ملی نهضت مسکن، اجرای طرح هادی روستایی، تسهیلات مقاوم سازی و صدور سند مالکیت روستایی ارایه کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار