قدیمی، مدیر شرکت دانش بنیان دیزل پمپ مهدی گلستان با اشاره به برخی وسوسه های مالی کشورهای خارجی برای جذب نخبگان ایرانی، گفت: برخی از سهل انگاری ها و کم توجهی مدیران زمینه مهاجرت را تشدید می کند.

سهل انگاری مدیران زمینه مهاجرت نخبگان را تشدید می کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی قدیمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: فعالان شرکت های دانش بنیان که صاحب فناوری و دانش هستند در زمره ثروت های ملی کشور محسوب می شوند که باید به آنها توجه شود.

مدیر شرکت دانش بنیان دیزل پمپ مهدی افزود: ضرورت دارد دولت زیر بال و پر این افراد را بگیرد و اگر تولید آنها رقابت پذیر و مطلوب است باید پس از راستای آزمایی و تایید با خرید از محصولات آنها حمایت کاملی از آنها داشته باشد.

قدیمی گفت: متاسفانه برای سیستم بانکی فرقی ندارد که طرف مقابلش کیست؟ همان رفتار، وثیقه و ضامنی که از یک شرکت خدماتی و با سایر اصناف مطالبه می کند از نخبگان این مملکت هم می خواهد.

وی ادامه داد: هم اکنون از کشورهای خارجی به ویژه کانادا با ما تماس می گیرند و پیشنهادات قابل توجهی به ما می دهند، این در حالی است که بسیاری از متولیان و مدیران از تولیدات ما بی خبر هستند کشورها و شرکت های خارجی به طور دقیق به مسایل احاطه دارند.

مدیر شرکت دانش بنیان دیزل پمپ مهدی گلستان اظهارکرد: شاید بنده به سبب آنکه پشتوانه مالی خوبی دارم وسوسه پیشنهادات آنها نشوم اما بسیاری از جوانان نخبه و صاحب اندیشه که با مشکلات داخل کشور و کم محلی مدیران مواجه می شوند، سودای رفتن و مهاجرت می کنند.

گفتنی است که شرکت دانش بنیان دیزل پمپ مهدی گلستان با حدود ۴۰ نفر پرسنل در زمینه تولید و بازسازی سوزن های پمپ انژکتوری موتورهای دیزلی فعالیت دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار