نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان در پیام هایی جداگانه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

قدردانی مسئولان گلستانی از حضور پرشور مردم در قدس ۱۴۰۱

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه گلستان در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

در متن پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی آمده است:

روز جهانی قدس امسال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از معادلات به نفع آرمان آزادسازی فلسطین تغییر یافته است و رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان احساس می‌کند که موجودیت جعلی آن در خطر سقوط و اضمحلال است.

امروز جهان اسلام و امت اسلامی مشاهده نمود حمایت‌های همه‌جانبه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از آرمان فلسطین، به ویژه تدبیر و دوراندیشی آنها در زمینه مردمی کردن مبارزه علیه رژیم صهیونیستی و به‌صورت خاص تعیین روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس و تاکید بر اهمیت بزرگداشت آن، شرایط لازم را برای تحقق این هدف متعالی که همانا مبارزه با طاغوت‌های زمان است فراهم کرده؛ به گونه‌ای که می‌توان گفت بیداری اسلامی کنونی در جهان اسلام از مهم‌ترین نتایج و دستاوردهای روز جهانی قدس است.

امسال هم مردم شریف استان گلستان همراه با امت همیشه در صحنه ایران اسلامی و جوامع آزاده جهان به ندای ملکوتی امام خمینی (ره) پاسخ داده و با مشارکت در تظاهرات و احیای روز قدس، این سنت سیاسی-عبادی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را با شکوه خاصی زنده نگه داشتند.

این حضور حماسی را ارج نهاده و از آحاد امت آگاه و همیشه در صحنه استان گلستان که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند و نیز ادارات و نهادهای دست اندرکار برگزاری این مراسم باشکوه تقدیر و تشکر نموده، از خداوند منان توفیقات روز افزون همگان و اقتدار و عزت و پایندگی اسلام و مسلمین و نابودی رژیم اشغالگر قدس را مسئلت دارم.

حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده پایبندی به آرمان‌های انقلاب است

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان هم در پیامی از حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی روزجهانی قدس تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

حمایت از ملت‌های مظلوم و مستضعف همواره مورد تاکید امامین انقلاب اسلامی بوده و است.

تردیدی نیست که فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام بزودی آزاد خواهد شد و البته حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردمی، نقش بی بدیلی در اعلام برائت جهانی از رژیم فاسد صهیونیستی داشته است.

حضور آگاهانه مردم استان گلستان در راهپیمایی روز جهانی قدس نشانگر پایبندی به آرمان‌های خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی است و در واقع مردم گلستان همراه با مردم سراسر ایران و آزادی خواهان جهان مظلومیت ملت فلسطین را فریاد زدند.

اینجانب از تمام گلستانی‌های مومن، روزه دار و آزادی خواهی که با همراهی کم نظیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس تصویری گویا از حمایت و پشتیبانی خود را در قاب رسانه‌های بین المللی به نمایش گذاشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم شاهد آزادی هر چه سریع‌تر فلسطینیان عزیز از چنگال رژیم سفاک صهیونیستی باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار