نخستین جشنواره رسانه ای پیشگیری از آسیب های اجتماعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج رسانه گلستان و موسسه مطبوعاتی کسب و کار پارس برگزار می شود.

برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در گلستان/ مهلت ارسال آثار تا دوم خرداد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، نخستین جشنواره رسانه ای پیشگیری از آسیب های اجتماعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج رسانه و موسسه مطبوعاتی کسب و کار پارس برگزار خواهد شد.

 

این جشنواره در دو بخش حرفه ای و مردمی برنامه ریزی شده است. در بخش حرفه‌ای علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب تیتر، مقاله و یادداشت، گزارش و عکس (تک عکس _ گزارش خبری) به دبیرخانه ارسال کنند. همچنین سایر علاقه مندان در بخش مردمی می توانند با ارسال عکس و کلیپ در این جشنواره شرکت نمایند.

 

عفاف و حجاب، تصادفات جاده ای، خودکشی، طلاق، حاشیه نشینی، معصلات پیری جمعیت و سالمندی جامعه، کودکان کار، سرقت، قاچاق کالا و ارز، خانواده جمعیت و فرزندآوری، اعتیاد، خشونت اجتماعی، مصرف مشروبات الکی، خشونت علیه زنان، ازدواج، کسب و کار، رسانه و کرونا از موضوعات این جشنواره است.

 

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره آسیب های اجتماعی استان گلستان تا دوم خردادماه امسال تعیین شده است. آثار ارسالی تا ۱۲ خردادماه داوری و اسامی برگزیدگان اعلام خواهد شد. اختتامیه این جشنواره همزمان با ولادت باسعادت امام‌ رضا (ع) در ۲۱ خردادماه برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار