روز گذشته بخشدار شهر فراغی شهرستان کلاله منصوب شد.

بخشدار بخش پیشکمر کلاله منصوب شد

به گزارش گلستان 24، با حضور میرباقری مدیرکل سیاسی و انتخابات ،کریمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری گلستان، آقای شهرام شیروزاده بعنوان بخشدار بخش پیشکمر شهرستان کلاله منصوب شد .

در متن این حکم آمده است :

با توجه به تجربه و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت بخشدار پیشکمر منصوب می شوید .

امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای فرماین مقام معظم رهبری و تحقق اهداف و سیاست های دولت جمهوری اسلامی و بهره گیری از تجربیات ارزنده در تنظیم برنامه و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر موثر درون و برون سازمانی موفق و موید باشید .

در این آیین که در سالن اجتماعات فرمانداری کلاله برگزارشد، طی حکمی از سوی استاندارگلستان شهرام شیرزاد به عنوان بخشدار پیشکمر معرفی و از خدمات غلام محمد پقه و پدرام مردی سرپرستان پیشین این بخشداری تقدیر بعمل آمد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در این آیین با بیان اینکه پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) دین اسلام را بعنوان دین محبت، همدلی و وحدت به مسلمانان هدیه کرده است، اظهارکرد: متاسفانه در دنیای حاضر جریانهای خشونت طلب تحت عنوان مقدسات به اسلام و قرآن ضربه می زنند و مسلمانان را به خاک وخون می کشند.

سیدعلی میرباقری افزود: استکبار جهانی که خود این جریانها را هدایت می کند بی میل نیست از این خشونت های وحشیانه درجهان اسلام به نفع خود بهره برداری لازم را داشته باشد.

وی گفت: جریانهایی که تحت عنوان دفاع از اسلام درمنطقه جنایت می کنند و به زن و بچه مردم نیز رحم نمی کنند، هدفی جز معرفی دین اسلام به عنوان دین خشن وخشونت طلب ندارند.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی، بخش پیشکمر کلاله هم تغییر در دستگاه های اجرایی را امری طبیعی و درجهت پیشرفت امور دانست و گفت: اصل قضیه خدمت به مردم برپایه ارزش های اسلامی و فراهم کردن زمینه های اتحاد و همدلی در جامعه است.

آخوند محمدامین آدینه افزود: در جامعه اسلامی مسلمان کسی است که از زبان و عمل او دیگران در امان باشند.

وی گفت:درسایه تدابیر خردمندانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، همه ما اعم از شیعه و اهل سنت در کمال امنیت و آرامش زندگی می کنیم .

فرماندارکلاله هم با اشاره به ظرفیت ها و محرومیت های این شهرستان از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی خواست بجای حرف وشعار، اهل کار و تلاش باشند.

نصرت برزگر، عمده ترین نگرانی جامعه را تعصبات افراطی سیاسی دانست و تصریح کرد: فعالان سیاسی براساس مقررات و چارچوب های قانونی فعالیت کنند.

وی گفت:به دور از تعصبات، در کنار هم باشیم و در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کار و تلاش صادقانه داشته باشیم، محرومیت در شهرستان کلاله جای خود را به توسعه و پیشرقت خواهد داد.

انتهای پیام/کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار