مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم کشاورزی گرگان:

مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم کشاورزی گرگان از حماسه 9 دی به عنوان انقلاب بصیرت یاد کرد.

9 دی انقلاب بصیرت بود/ ملت ایران تبعیت از ولایت را جزو لاینفک زندگی خود می‎دانند

به گزارش گلستان24، حسینعلی شمس‎آبادی ظهر امروز در نشست علمی بسیج اساتید استان گلستان با محور «من انقلابی‎ام» که به مناسبت هفته بصیرت در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی تظاهرات حامیان جمهوری اسلامی ایران در اعتراض به تظاهرات جنبش سبز در تاسوعا و عاشورای حسینی سال 1388 است و برای همیشه تاریخ این ایام ماندگار خواهد ماند.

وی تصریح کرد: وقایع پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، جنگ احزابی بود که کلیت نظام دینی و خاصه اصل مترقی ولایت‌فقیه که شاکله جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می‎دهد هدف گرفته بود.

مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم کشاورزی گرگان افزود: انتخابات با هر نتیجه دیگری که رقم می‎خورد به بهانه‎ای دیگر باز هم سناریوی آتش در تهران عملیاتی می‎شد به قول یکی از فرماندهان سپاه اسلام، خطر فتنه 1388 بیشتر از جنگ هشت ساله بود.

شمس‎آبادی بیان کرد: فتنه سال 1388 برآمده از ارائه دشمنان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب اسلامی و ملت بود نه تنها یک پدیده اتفاقی نبود بلکه حاصل اتاق‎های فکر کانون‎های صهیونیستی بوده است.

وی افزود: در 9 دی سال 88 ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی با رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، سره را از ناسره بازشناخته و انقلاب بصیرت بر پا داشتند و ثابت کردند با گذشت بیش از ربع قرن تا پای جان به انقلاب و نظام خود وفادار هستند.

مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم کشاورزی گرگان تأکید کرد: ملت ولایتمدار ایران تبعیت از ولایت و حریم آن را جزو لاینفک زندگی خود می‎دانند.

شمس‎آبادی ابراز کرد: مردم همچون همه مقاطع پس از انقلاب اسلامی محاسبات اشتباه دشمن و فریب‎خوردگان، غائله‎آفرینان آنان را که همراه با تجارب آشوب‎های تیر 1378 بود به شکستی مفتضحانه منجر کردند.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار