فرزند اقای نور محمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان وآق قلا درمجلس علی رقم نداشتن سوابق مدیریتی و اجرایی با بهره گیری از ژن خوب خود نظر اکثر اعضای شورای شهر کردکوی را برای تصدی ریاست شهرداری به خود جلب کرد.

تمرکز نمایندگان لیست امید به شهرداری ها/ژن های خوب به گلستان رخنه کردند

به گزارش گلستان24؛در روزهای انتخابات مجلس اصلاح طلبان و کسانی که گرایش به جناج چپ داشتند با دادن یک لیست مشترک به نام لیست امید و طوماری از شعارهای حماسی  به همراه ان خود را در بین مردم مطرح کردند.

استان گلستان نیز از تبلیغات گسترده این لیست مصون نماند وکاندید های عضو لیست امید در گلستان نیز توانستند خود را به واسطهی شعار ها و تبلیغات گسترده در جدال انتخاباتی گلستان پیروز کنند.

ژن خوب که مردم آن را با پسر سرلیست و رئیس فراکسیون امید می شناسند کم کم به دیگر اعضای این فراکسیون رخنه کرده و فرزندان دیگر نمایندگانی که عضو این فراکسیون بوده اندنیز با بهره گیری از ژن خوب خود که به وسطه حضورپدرانشان در مجلس برای خود مقام ومنزلتی جفت وجور می کنند.

فرزند آقای تربتی نژادنماینده اصلاح طلب شهر های گرگان و وآق قلا در مجلس نیز با استفاده از ژن خوب خود نظر اکثر اعضای شورای شهر کردکوی را برای تصدی سمت شهرداری این شهر جلب کرده است.

محسنتربتی نژاد در حالی در پی این است که شهردار کردکوی شود که حتی یک روز سابقه ی کار مدیریتی و اجرایی در کارنامه ی وی دیده نمی شود و این نشان دهنده برتری ژن خوب نسبت به دیگر ژن ها است.

علی رقم اینکه در  نظرسنجی ها و گزارش های میدانی،از نظر مردم محسن تربتی نژاد جزء آخرین نفرات از گزینه های شهرداری کردکوی است، ولی بازهم به برکت لابی و نفوذ اعضای لیست امید، وی خود رابه عنوان گزینه نهایی شهرداری کرکوی مطرح کرد و با تایید نهایی استانداری وی رسما شهرداری کردکوی را بدست خواهد گرفت.

این جور که بنظر می آید مردم گلستان باید برای انتخاب نماینده های مجلس و اعضای شورای شهر تجدید نظر کنند، زیرا که به عینه دیدیم در شهر گرگان هم لابی گری باعث شد تا اعضای شورای شهر به قول خود با مردم وفا نکنند. 

این افراد که برخلاف نظر مردم دست به انتخاب هر فردی میزنند و از لابی ها ونفوذ خود استفاده می کنند باید در جریان باشند که مردم استان دیگر به آنها اعتماد نخواهند کرد.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار