وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم با بیان اینکه ناکامی ۳۹ ساله آمریکا در برابر انقلاب اسلامی یک دستاورد بزرگ است، گفت: ترامپ تصور می‎کرد که با آشوب‎های اخیر در کشور می‎تواند بر موج احساسات مردم سوار شود ولی در این مهم نیز ناکام شد.

حسینی: ترامپ تصور می‎کرد با آشوب‎های اخیر می‎تواند بر موج احساسات مردم سوار شود

به گزارش گلستان24؛ سیدمحمد حسینی ظهر امروز در نشست مدیران مسئول، خبرنگاران و فعالان رسانه‎ای استان گلستان اظهار داشت: برای توسعه انقلاب اسلامی باید همه دست به دست یکدیگر بدهیم. باید حقایق تاریخی گفته شود و وضعیت اسفناکی که در دوران قبل از انقلاب اسلامی داشتیم از سوی رسانه‌ها بیان شود، 70 درصد مردم در آن زمان در روستاها زندگی می‎کردند و از خدمات فروش نفت هیچ بهره‎ای نداشتند.

وزیر ارشاد دولت دهم با بیان اینکه پیشرفت و توسعه در دوران انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست، تاکید کرد: برخی از مناطق به‌دلیل آن‌که راهی برای دسترسی به آن وجود نداشت پس از انقلاب معرفی شد. باید نقاط قوت را در نظر بگیریم و ایام دهه فجر فرصت خوبی برای پرداختن به دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ناکامی 39ساله آمریکا مقابل انقلاب اسلامی یک دستاورد بزرگ است، افزود: ترامپ تصور می‎کرد با آشوب‎های اخیر می‎تواند بر موج احساسات سوار شود ولی در این مهم نیز ناکام شد.

حسینی با بیان اینکه اصحاب رسانه استان گلستان باید زبانی برای مردم باشند و بتوانند مشکلات مردم را بیان کنند و نگذارند که مسئولان سر در لاک خود فرو ببرند و البته نقاط ضعف و قوت نیز باید بیان شود، خاطرنشان کرد: هیچ انقلاب به اندازه انقلاب اسلامی با چالش و مشکل روبه‎رو نبوده و دشمنی‎های زیادی از همان ابتدای انقلاب اسلامی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم به حضور مقتدرانه ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی نیروهای مستشار آمریکایی اجازه نمی‎دادند که نیروهای نخبه و متخصصان ما در راس امور کلان کشور قرار داشته باشند./تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار