سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان از سه شنبه بارانی می‌شود.

افت دما در سواحل خزر

به گزارش گلستان24؛ محمد اصغری در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود : تا روز دوشنبه این هفته دمای هوا در مرکز وشرق کشور افزایش خواهد یافت و تهرانی ها منتظر روزهای گرم تر هم باشند اما با وقوع بارندگی در سواحل دریای خزر پیش بینی می کنیم چهارشنبه این هفته هوای تهران خنک شود.
وی با اشاره به اینکه در نوار غربی کشور در این هفته شاهد کاهش حدود 5 درجه ای دما خواهیم بود ، گفت : این کاهش دما در استانهای آذربایجان غربی ، کردستان ، کرمانشاه ، ایلام و خوزستان اتفاق خواهد افتاد. 

صغری به شکل گیری کانون های تولید گرد و خاک در عراق و سوریه اشاره کرد و افزود : احتمالا نواحی مرزی کشور آلوده از غبار خواهد شد و از کیفیت هوا کاسته می شود اما در نیمه شرقی کشور شامل استان های خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان ، کرمان و یزد با توجه به کاهش بادهای 120 روزه شاهد کاهش میزان غلظت گرد و غبار خواهیم بود و البته همچنان در زابل ، هامون و هیرمند شاهد وزش باد و گرد و خاک خواهیم بود. 
وی گفت : در جنوب شرق کشور شامل جنوب استان سیستان و بلوچستان ، شرق هرمزگان و ارتفاعات سراوان ، نیکشهر ، بشاگرد و حاجی آباد در ساعات عصر امروز رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

لینک دانلود فیلم

ارسال نظر

آخرین اخبار