دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنوز بودجه‌ای در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است، گفت: مسیر و ریل‌گذاری بودجه در استان گلستان روند خوبی دارد و تلاش می‌کنیم بودجه استان را در سال آینده افزایش دهیم.

 بودجه استان گلستان در سال آینده باید افزایش یابد

به گزارش گلستان 24 ؛ شهرام کوسه غراوی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان اظهارداشت: مسیر و ریل‌گذاری بودجه در استان روند خوبی دارد. تلاش می‌کنیم بودجه استان را در سال آینده افزایش دهیم.

وی با اشاره به اعتباراتی که در بودجه 97 در اختیار نمایندگان قرار گرفته است، گفت: در بودجه امسال برای هر نماینده 9.5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که سرجمع این اعتبارات حدود 63 میلیارد تومان است.

وی گفت: در فضای مجازی مباحثی درباره این اعتبارات مطرح شد که درست نبود. حتی برخی از مدیران مراجعه می‌کردند و خواستار اختصاص اعتبار به دستگاه خود بودند. اما این پول قرار نیست در هرجایی که نماینده خواست اختصاص پیدا کند.

عضو مجمع نمایندگان استان بیان داشت: این اعتبار براساس نیازهای هر منطقه و حوزه انتخابیه توزیع می‌شود. با این‌حال هنوز این پول به نمایندگان اختصاص پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه در فصل بودجه ریزی، مدیران باید ارتباط بیشتری با نمایندگان داشته باشند، گفت: استاندار نماینده ویژه ای برای حضور در کمیسیون تلفیق انتخاب خواهد کرد و نمایندگان و مدیران با کمک هم باید تلاش کنند سهم استان را از بودجه سال آینده افزایش دهند.

کوسه غراوی با بیان اینکه در 40 سال گذشته همه دولت‌ها خدمات ارزنده‌ای داشتند، اظهارداشت: امروز اعتبارات و بودجه ما محدود و حداقلی است با این‌حال باید تلاش کنیم تا با مدیریت، برنامه‌ریزی و جذب و تخصیص اعتبارات و انجام کار جهادی، به جامعه امید دهیم.

انتهای پیام/ش

 

ارسال نظر

آخرین اخبار