نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به سفر هفته آینده دولت تدبیر و امید به گلستان، مردم استان را به استقبال با شکوه از رییس جمهوری دعوت کرد.

 دعوت امام جمعه گرگان برای استقبال باشکوه از رییس جمهوری

به گزارش گلستان 24 ؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گرگان اظهار داشت: استقبال از رییس جمهور از سوی مردم شیعه و سنی، بلوچ، سیستانی، ترکمن، فارس شهرهای گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان و مراوه تپه، ضمن تشویق دولتمردان، بار دیگر جایگاه جهانی انقلاب اسلامی را به دنیا نشان خواهد داد.

وی همچنین از فراهم شدن زمینه سفر دولت تدبیر و امید به استان از استاندار و مسوولان اجرایی گلستان قدردانی کرد.

نخستین سفر دولت تدبیر و امید در آذر ماه سال 1393 انجام شد.

قرار است رییس جمهوری به همراه تعدادی از اعضای کابینه دولت تدبیر و امید دوشنبه آینده به گلستان سفر کنند.

سخنرانی در جمع مردم گنبدکاووس، دیدار با فعالان سیاسی، فرهنگی و حضور در نشست خبری از جمله برنامه های سفر دکتر روحانی به گلستان است.

خطیب جمعه گرگان همچنین گفت که اعلام پرتاب سه ماهواره ایران به فضا در گرامی داشت 40 سالگی انقلاب اسلامی، نشان دهنده پیشرفت کشورمان در دنیا است.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که امروز ایران نهمین کشور پرتاب کننده ماهواره به دنیا است گفت: دستیابی به دانش هوا و فضا به دست متخصصان بومی مایه افتخار و مباهات است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در حال حاضر 80 درصد ابزار و تجهیزات تهیه ماهواره در داخل کشور تولید می شود.

 

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار