نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مدیران از مردم باج می گیرند و باید سازمان بازرسانی و دیوان محاسبات نظارت ویژه بر این بخش کنند.

برخی مدیران گلستان از مردم باج می گیرند/ سازمان بازرسی نظارت کند

به گزارش گلستان 24 ؛ نبی هزارجریبی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: چوب سرسبزی اندک استان را می خوریم و دچار محرومیت های بسیاری هستیم.

وی با بیان این که زمین های لب شور و کم بازده را داریم، افزود: بعد از تفکیک شدن استان قرار شده که توسعه رو به جلو داشته باشد اما این امر اتفا نیفتاد.

وی با بیان این که توقع داریم که مسئولان حق گلستان را خود دهند، ادامه داد: جاده ساری- گرگان- گنبد دیگر جواب نمی دهد و باید جاده جایگزینی برای ان در نظر گرفت.

هزارجریبی همچنین گفت: توجه خاصی هم باید به محور کردکوی- بندرترکمن، بندرترکمن - آق قلا صورت گیرد.

وی با تشکر از اختصاص بودجه برای ایمن سازی دوربرگردان ها، گفت: باید مشکلات سد وشمگیر را برطرف کرد و ۲۳ روستا هم از آن استفاده می کند که اگر مشکلات حل نشود مهاجرت صورت خواهد گرفت و امنیت منطقه به خطر خواهد افتاد.

هزارجریبی گفت: سد شصت کلاته نیاز آبی آینده گرگان است و باید توجه ویژه به این امر شود و شهرستان علی آباد هم به ما آب نمی دهد و جنگ آب بزودی به وجود خواهد آمد.

وی اظهار کرد: مدیران ما بسیار زحمت می کشند ولی توسط بعضی از مدیران باج گیری ها از مردم صورت می گیرد و باید سازمان بازرسانی و دیوان محاسبات نظارت ویژه به این بخش کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار