استاندار گلستان با اشاره به اینکه در نوروز ۹۸ نمایشگاه تولیدی در شهرهای گرگان و گنبد برگزار می شود، اظهار کرد: در حوزه مواد غذایی، تولیدات داخلی استان با قیمت مناسب در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

 نمایشگاه بهاره در گرگان برپا می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهارداشت: دغدغه اصلی دولت‌مردان اشتغال و معیشت مردم است.

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از قاچاق و تامین نیاز مردم استان، دام زنده فقط جهت انتقال به تهران و استانهای همجوار مجوز داده می شود، افزود: استان های دیگر در صورت نیاز با کشتار در این استان می‌توانند گوشت مورد نیاز خود را تهیه کنند.

استاندار گلستان با بیان اینکه در حال حاظر وضعیت استان در حوزه نهاده‌های مرغداری‌ها و دامداری‌ها خوب است خاطر نشان کرد: بیش از 12000 تن از نهاده‌های دامداری‌ها و مرغداری‌ها در سیلوهای گلستان ذخیره سازی شده است.

هاشمی قاچاق دام را از دغدغه های مطرح شده و مهم دولت دانست و گفت: ریاست محترم جمهور بر اتخاذ رویه واحد و مؤثر در برخورد با این پدیده از سوی دستگاه‌های مسئول تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار سرانه آمار واقعی مصرف مردم و تولید در استان را در جلسه آینده ارائه نماید، افزود: انتظار از ادارت مرتبط بخصوص جهاد کشاورزی، صنعت،معدن و تجارت و مدیریت برنامه‌ریزی استان این است که در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار