رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در ۴۰سال گذشته گفت: برقراری امنیت و حفظ استقلال مهم‌ترین دستاورد چهل سالگی انقلاب اسلامی است.

برقراری امنیت و حفظ استقلال مهم‌ترین دستاورد چهل سالگی انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی عصر امروز در نشست خبری با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مسئولان باید به معیشت مردم توجه کنند و وضعیت را به شرایط قابل قبولی برسانند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک تحفه و امانت الهی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی را خدا به مردم مسلمان و انقلابی ایران عنایت فرموده است، که باید قدر این نظام الهی را بدانیم.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیاستان افزود: قبل از انقلاب اسلامی، کشور ایران تحت استعمار و استثمار غرب و شرق اداره می‌شد، کشوری که باید مبتنی بر مبانی وحیانی و معارف بالغه اسلامی مقدرات خودش را رقم بزند اما سردمداران رژیم پهلوی به علت دست نشاندگی غرب و یا شرق هیچگونه اختیاری مبتنی بر خواسته ملت ایران نداشت.

احمدی بیان کرد: قبل از انقلاب، از اسلام یک ظاهر و پوسته وجود داشت. محتوای اسلام، توجه به شریعت نبوی، توجه به فرهنگ علوی، توجه به مرام فاطمی در جامعه اسلامی غریب بود لذا روز به روز غربت اسلام به معنای واقع در ایران حس می‌شد و حاکمیت فرهنگ غرب و اروپایی در جامعه ما ترویج می‌شد.

وی ادامه داد: مردم به دلیل وجود روشن‌فکران و افرادی که میانه‌ای با اسلام نداشتند و حکومت دست نشانده که در بدنه آن بهاییت نفوذ کرده بود به حذف عملی اسلام منجر می‌شد، در این میان ستم، ظلم، تبعیض و بهره وری از مواهب ملی در میان برخی از دولتمردان و اجانب آنها دیده می شد و مردم در فقر در سختی و در نهایت نداشتن از مواهب و مبانی دینی به سر می‌بردند.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلستان بیان کرد: کسی جرات تحقق یک اتفاق را نداشت به دلیل اینکه ساواک بر کشور حاکم بود، ساواکی که از ناحیه غرب حمایت می شد. در صدر و ذیل جغرافیای کشور آنقدر شرایط بسته بود که هیچ کس به دیگری اعتماد نمی‌کردو در نهایت ظلم و بیداد و استعمار روز به روز به اوج می‌رسید تا ماجرای کاپیتالاسیون اتفاق افتاد.

احمدی اشاره‌ای به نقش امام در پیروزی انقلاب اسلامی کرد و افزود: پس از ماجرای کاپیتالاسیون، امام راحل به علمای اسلام نهیب زد که به داد اسلام برسید و این آغاز یک حرکت بود و امام بعثت کردند و بعث بدون وحی؛ ماموریت شرعی را آغاز کردند و دیگر خفقان و حکومت ظلم پهلوی جلودار تکلیف مداری امام نشد و مردم با همه توان به ندای امام لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه جهان در چهل سالگی انقلاب اسلامی یک جشن تماشایی را شاهد خواهد بود، ابراز کرد: مردم در 22 بهمن امسال با حضور گسترده خود یک‌بار دیگر توطئه‌های دشمن را برملا می‌کنند و برای دفاع از این انقلاب به صحنه خواهند آمد.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلستان گفت: مسئولان باید به معیشت مردم توجه کنند و این مهم را اولویت خود قرار دهند.

احمدی تصریح کرد: رانت‌خواری، دست‌اندازی به بیت‌المال، عدم وجدان‌کاری، بی‌نظمی اجتماعی، تاثیر فرهنگ عمومی از مکاتب غیرالهی ثمره تفکر لیبرالی است که برخی دولتمردان در 40 سال اخیر به آن پرداختند و نتواسنتند معیشت مردم را رفع کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاهی به شعارهای انقلاب اسلامی داشته باشیم دستاوردهای نظام اسلامی ثابت و محقق شده است مثلا امنیت، کشور ما قبل از انقلاب آن امنیتی را که بتوانیم با امروز مقایسه کنیم دارا نبود، امروز ایران افتخار دارد که یکی از امن‌ترین کشورهای جهان باشد و قطعا امن ترین کشور در منطقه است و این دستاورد مهمی است.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلستان ادامه داد: استقلال شعار انقلاب اسلامی بود و امروز ایران،یکی از مستقل‌ترین کشورهای جهان قلمداد می‌کنند.

احمدی بیان کرد: اسلامیت سومین شعار جمهوری اسلامی ثمره یک نهضت اسلامی است، هرگز نمی‌توانیم به دوران پهلوی به عنوان یک ایرانی نگاه قابل دفاعی داشته باشیم آزادی در ایرانیک آرزو بود اما امروز جوان ما در برابر مدیر ارشد نظام به نقد نطام می‌پردازد این محصول خون شهداست.

وی گفت: ما در دستاوردهای نظام با کمال افتخار می‌گوییم که محقق شده است اما کارنامه مسوولان نطام در تراز نیست اگرچه خدمات جمهوری اسلامی در مقایسه با خدمات کل پهلوی مقایسه دریا با نم است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار