در صد و چهل و دومین جلسه شورای شهر گرگان ضمن محکومیت اقدام اخیر آمریکا ضد سپاه، بیان شد که ارزش های سپاه با این رفتار، برجسته تر شد.

ارزش های سپاه با اقدام اخیر دولت آمریکا برجسته تر شد

به گزارش گلستان 24 ؛ شامگاه شنبه، صد و چهل و دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت گرگان، اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهرداری گرگان برگزار شد.

در ابتدا علی اصغر یوسفی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ضمن محکوم کردن اقدام غیراخلاقی رئیس جمهور آمریکا در خصوص سپاه، اظهارکرد: آنچه نیروهای آمریکایی را در منطقه به خطر می‌اندازد نیروهای سپاه پاسداران بوده و همین امر، سبب این حرکت قبیحانه شده است.

وی ضمن تشکر از نیروهای مردمی، امدادی، نیروهای نظامی و انتظامی در سیل اخیر گلستان گفت: امیدواریم در سایه اتحاد و همدلی شاهد کاهش آلام آسیب دیدگان سیل باشیم.

در ادامه شهردار گرگان گفت: در طول دوره جدید مدیریت شهری همکاری خوبی در حوزه‌های مختلف با نهادها و سازمان ها به ویژه سپاه گرگان و استان شکل گرفت و در حال توسعه است.

عبدالرضا دادبود افزود: همکاری ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی بوده و امیدواریم که در سایر زمینه ها هم بسط یابد.

وی با بیان اینکه شهرداری گرگان هم تلاش می کند تا بخشی از جریان خوبی باشد که سپاه ایجاد می‌کند، اضافه کرد: اتفاق اخیر هم باعث شد سپاه بیشتر از گذشته هم در دل و افکار عمومی نفوذ کرده و در جایگاه یک نهاد مردمی بیشتر بدرخشد.

دادبود با اشاره به اینکه بعد از این اقدام همه کسانی که در حوزه‌های مختلف سیاسی حضور داشتند با افتخار لباس سپاه را پوشیدند، تصریح کرد: اتفاقی که آمریکا رقم زد انسجام ملی ما را بیشتر و ارزش های این نهاد را هم برجسته تر کرد.

وی نقش دولتی‌ها، مردم، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی را در امدادرسانی به سیل زدگان پررنگ ارزیابی کرد و گفت: سپاه نقش آفرینی خوبی در کمک به مردم داشت و بدون هیچ منت و خواسته ای این عمل انجام گرفت.

سپاه خود را مخاطب حوادث انقلاب قرار داده است

در ادامه، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت گرگان، اظهار کرد: سپاه پاسداران در دهه های مختلف خود را مخاطب حوادث انقلاب قرار داده و به همین دلیل دشمنی دشمنان روز به روز بیشتر می شود و آنها نمی توانند سپاه را تحمل کنند.

سرهنگ وحید فخرالدین با بیان اینکه دشمنی که با آن سر و کار داریم، اصل نظام را نشانه گرفته است، افزود: به دلیل اینکه ما در جهان اسلام اندیشه انقلابی و بسیجی را صادر کرده ایم دشمنان نمی‌توانند ما را تحمل کنند.

وی گفت: دشمن در دهه های مختلف به شکل های گوناگون (در کودتای ۲۸ مرداد، سوء قصد به هواپیمای مسافربری ایران، تجهیز و ترغیب رژیم بعث برای حمله به ایران، تجهیز و ساماندهی سازمان منافقین و غیره) انجام داده است.

فخرالدین بیان کرد: الحمدلله به برکت خون شهدا و به نفس مسیحایی رهبری و فداکاری ملت همیشه در صحنه ما نقشه‌های دشمنان همیشه با شکست روبرو شده است.

وی تصریح کرد: با محاسبات روی کاغذ با این هجمه و دشمنی، ایران باید چندین سال پیش ایران از بین می‌رفت اما به دشمن در محاسبات خود خون شهدا را لحاظ نکرد.

فخرالدین با اشاره به اینکه ما شهدای دهه هفتاد هم داریم، گفت: شهدای مدافع حرم با عشق و ارادت به ائمه اطهار و دفاع از سرزمین خود در نبرد با دشمن حضور یافتند.

وی در پایان از تصویب هفته فرهنگی گرگان، اختصاص زمین به سپاه برای ایجاد اماکن ورزشی، همکاری در نصب تلویزیون شهری، اجرای برنامه‌ها در طراز اسلامی در راستای برنامه شهر من، شهر انتظار و ایجاد توازن در همه پروژه ها در سطح شهر از شهرداری و شورای شهر گرگان تشکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار