فرماندار گالیکش گفت: مجموعه بهزیستی بخش اعظمی از اقشار آسیب‌پذیر کشور را در زیر چتر حمایتی خود قرار داده و در این راستا صادقانه ارائه خدمات می‌نماید.

 اشتغال مهم‌ترین مطالبات مددجویان بهزیستی / اختصاص غرفه صنایع‌دستی مددجویان در بازارچه دائمی گالیکش

به گزارش گلستان 24 ؛ حسین مایلی در پنجمین دوره مراسم تکریم و ضیافت افطار ویژه مددجویان و توان‌خواهان مجتمع خدمات بهزیستی فردیس شهر صادق‌آباد اظهار کرد: تکریم مددجویان و توان‌خواهان تحت پوشش بهزیستی اقدام پسندیده‌ای است که موجب افزایش روحیه و ایجاد انگیزه مضاعف در این عزیزان می‌شود تا در ادامه مسیر زندگی باقدرت بیشتری گام برداشته و بر مشکلات فائق آیند.

وی افزود: خدمات و حمایت‌هایی که در مجموعه بهزیستی و مراکز ذی‌ربط برای مددجویان و توان‌خواهان صورت می‌گیرد بسیار گسترده، وصف‌ناپذیر و ستودنی است، البته کار کردن در چنین مراکزی که با چنین جامعه هدفی در ارتباط است یک کار دلی و از روی انسان‌دوستی است.

مایلی با اشاره به مطالبات شهرستان در حوزه بهزیستی گفت: امیدواریم با پیگیری‌های شهرستان و هماهنگی‌های استانی نسبت به تأمین و ارتقاء ساختارهای موردنیاز در این حوزه اقدامات قابل قبولی صورت گیرد.

فرماندار گالیکش بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات جامعه معلولین و مددجویان تحت حمایت بهزیستی، موضوع اشتغال و کارآفرینی است؛ لذا بر اساس اهداف و برنامه‌هایی که در سال 98 در شهرستان مدنظر قرارگرفته، انتظار داریم بخش قابل‌توجهی از این عزیزان نیز در بحث اشتغال و کارآفرینی بهره‌مند شوند. از طرفی به همین منظور در نظر است با راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در شهرستان چندین غرفه به مددجویان عزیز بهزیستی اختصاص یابد.

مایلی خاطرنشان کرد: در سال 97 تعداد 50 نفر به‌عنوان سهم اشتغال شهرستان در حوزه بهزیستی تعیین‌شده بود که خوشبختانه بیشتر از این سهم تعیین‌شده تحقق اشتغال صورت گرفت و به تعداد 63 نفر افزایش داشت. البته امیدواریم با تلاش و پشتکار همه مسئولین و دستگاه‌ها، این میزان تحقق اشتغال در حوزه بهزیستی در سال 98 به 100 نفر ارتقاء یابد.

گفتنی است مراسم تکریم و ضیافت افطاری ویژه مددجویان مجتمع خدمات بهزیستی فردیس صادق‌آباد در پنجمین سال متوالی و به همت مدیریت مجتمع، فرمانداری گالیکش و با مشارکت خیرین و نیکوکاران، با حضور جمعیتی بالغ‌بر 450 نفر از مددجویان تحت پوشش این مرکز در محل سالن ورزشی شهدای شهر صادق‌آباد برگزار شد و در پایان از خیرین، نیکوکاران و عوامل برگزاری این مراسم معنوی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار