آیت الله نورمفیدی:

آیت الله نورمفیدی گفت: باید آموزه‌های انقلاب اسلامی را به جوانان بشناسانیم و نباید اجازه دهیم بر اساس مشکلاتی که در کشور وجود دارد نسبت به شخصیت امام خمینی (رحمت الله علیه) قضاوت شود.

آموزه‌های انقلاب اسلامی را به جوانان بشناسانیم

به گزارش گلستان۲۴؛ آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» صبح امروز (چهارشنبه ۱۵ خرداد) در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در جمع نمازگزاران گرگان به قیام ۱۵ خرداد در سال ۱۳۴۲ اشاره کرد و اظهار کرد: در ۱۴ خرداد نیز سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) را پشت سر گذاشتیم.

 


نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: مراسم ارتحال امام (رحمت الله علیه) روز عجیبی در کشور بود و بسیاری از افراد این روز را شاید به یاد نداشته باشند و می طلبد که جایگاه‌ امام راحل عظیم شان را در جامعه تبیین کنیم.

 

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: باید آموزه‌های انقلاب اسلامی را به جوانان بشناسانیم و نباید اجازه دهیم بر اساس مشکلاتی که در کشور وجود دارد نسبت به شخصیت امام خمینی (رحمت الله علیه) قضاوت شود و معمار کبیر انقلاب با پیروزی انقلاب کار بزرگی را انجام داد.

 


وی افزود: در روز ۱۴ خرداد پس از ارتحال امام خمینی (رحمت الله علیه) در مجلس خبرگان جلسه‌ای برای انتخاب رهبری تشکیل شد و خبرگان با انتخابی که انجام داد در عمل نشان دادند که رهبر معظم انقلاب شایستگی و تدبیر را برای این منصب و جایگاه داشته است.

 


نماینده ولی فقیه در استان گلستان متذکر شد: مشکلات زیادی در کشور داشتیم و با فرماندهی مقام معظم رهبری این مقاطع را پشت سر گذاشتیم، روز گذشته مقام معظم رهبری فرمودند در کشور مشکل وجود دارد ولی بن‌بستی وجود ندارد و با ملتی که خداوند به انقلاب عطا کرد و صبوری مردم مشکلات قابل حل است.

 


آیت الله نورمفیدی افزود: حضور گسترده مردم در روز قدس بیانگر آن بود که مردم در میادین انقلاب همواره حضور دارند و با این حضور نشان دادند با همه مشکلاتی که وجود دارد مردم در صحنه هستند و از انقلاب دفاع می‌کنند.

 


وی گفت: دولت و مجلس و قوه قضاییه باید دست به دست هم دهند و ریشه های مشکلات را پیدا و با آن برخورد کنند و مردم بدانند که با صبر و تحمل و در طول زمان این مشکلات حل می‌شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار