هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان که از ۲۸ خرداد ۹۸ آغاز بکار کرده بود، جمعه شب با حضور برخی از مسوولان استان و اهدای تندیس یادبود به شرکت های تولیدی در گرگان پایان یافت.

پایان کار نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛در این نمایشگاه شرکت‌هایی از جمله تجهیزات ساختمانی، تأسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی درب و پنجره، آسانسور و تجهیزات وابسته، سنگ‌های تزئینی، چینی و شیرآلات بهداشتی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی گرگان شرکت و محصولات تولیدی خود را طی چهار روز فعالیت کاری به نمایش گذاشتند.

تولیدکنندگان در این نمایشگاه بیشتر از استان‌های گلستان، اصفهان، مازندران، اردبیل، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، آذربایجان شرقی و یزد و با هدف رونمایی از محصولات و دستاوردهای نوین صنعت ساختمان و همچنین ایجاد بازار رقابتی و معرفی واحدهای تولیدی و صادراتی خود به مصرف‌کنندگان‌، صادرکنندگان و تولیدکنندگان حضور یافته بودند.

این نمایشگاه در مدت فعالیت کاری خود هر روز از ۱۷ تا ۲۲ شب برای بازدید علاقمندان اعم از مصرف کنندگان، صادر کنندگان و تولید کنندگان دایر بود.

نمایشگاه بین المللی استان گلستان در کیلومتر ۵ جاده گرگان – آق قلا واقع است و هر ساله نمایشگاه‌هایی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت و غیره با حضور تولید کنندگانی از سراسر کشور در آن دایر می‌شود.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار