رئیس شورای شهر کلاله گفت: در نظام و انقلابی که وجود آن مرهون شهدا است، حذف نام شهیدان از کوچه و خیابان ها به معنی از بین بردن ارزش های جهاد و شهادت است.

حذف نام شهیدان از کوچه و خیابان ها به معنی از بین بردن ارزش های جهاد و شهادت است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حاجی محمد الهی با بیان اینکه ما شهدا را از دست ندادیم بلکه بدست آوردیم، گفت: ما به شهدای خود افتخار می‌کنیم زیرا این جایگاهی که الان داریم، مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی این شهدا است.

وی با اشاره به اینکه شهادت به معنی شکست خوردن نیست، افزود: فرهنگ شهید و شهادت به جامعه عزت می‌دهد؛ لذا می طلبد در این راستا و در جهت انتقال فرهنگ شهادت طلبی در نسل های آینده، این فرهنگ را به گونه های مختلف تبلیغ و انتقال دهیم.

رئیس شورای شهر کلاله تاکید کرد: در زمانی که دشمن درصدد کمرنگ کردن روحیه شهادت طلبی و ایجاد ناامیدی در جامعه است؛ در نظام و انقلابی که وجود آن مرهون شهدا است؛ حذف نام شهیدان از کوچه و خیابان ها به معنی از بین بردن ارزش های جهاد و شهادت و اقدامی در راستای اهداف دشمنان می باشد.

الهی گفت: در حالی که ملت ایران هوشمند و آگاه هستند؛ حذف نام شهیدان از کوچه و خیابان ها اقدامی مذبوحانه محسوب می شود.

وی در پایان افزود: خوشبختانه در شورا و شهرداری کلاله نگاهی در جهت این اقدامات مذبوحانه وجود ندارد و تاکنون هم شاهد چنین اقداماتی در سطح شهر کلاله نبوده ایم.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار