علیرضا هاشم زاده قهرمان مسابقات کاراته گوجوریو که موفق به کسب مدال برنز در مالزی شده بود، با حضور مسئولان شهرستان گنبدکاووس مورد استقبال قرار گرفت.

استقبال از قهرمان مسابقات کاراته گوجوریو در گنبد

به گزارش گلستان ۲۴؛ طی مراسمی از علیرضا هاشم زاده برنده مدال برنز مسابقات گوجوربو مالزی با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، ورزشکاران و هیئت های ورزشی شهرستان گنبدکاووس استقبال و‌ تجلیل شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه جوانان گنبدکاووس با همت فراوان خود همیشه افتخارآفرینی کرده اند، اظهار کرد: با وجود مشکلات مالی ورزشکاران همچنان در کسب رتبه های قهرمانی موفق و پیشتاز بوده اند.

عبدالقدیر کریمی با تاکید بر اینکه موفقیت در حیطه های ورزشی باعث جوانه زدن روحیه امید و خودباوری در جوانان میشود، خاطر نشان کرد: استقبال جوانان ورزشکار شهرستان گنبدکاووس از علیرضا هاشم زاده نشان دهنده علاقه جوانان به حوزه ورزش و تربیت بدنی است.

وی ظرفیت شهرستان گنبدکاووس را در رشته های رزمی از جمله تکواندو، ووشو و جودو بالا دانست و گفت: امیدواریم با حمایت بیشتر مسئولان و مردم شاهد موفقیت های بیشتر و حضور جوانان در ورزش قهرمانی باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم با بیان اینکه علیرضا هاشم پور برای چندمین بار است که در مسابقات قهرمانی مدال کسب کرده است، افزود:  تلاش و زحمات مربیان و حامیان تیم کاراته شهرستان جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الله یوسفی با اشاره به اینکه سعی در گسترش و توسعه کاراته در شهرستان گنبد کاووس داریم، تصریح کرد: از بزرگان درخواست داریم تا برای رسیدن به این هدف تلاش و کمک کنند.

وی کسب رتبه سوم در مسابقه کاراته جهانی توسط علیرضا هاشم پور را ظرفیت بالای شهرستان گنبدکاووس در این رشته دانست و گفت: با همه توان برای رشد این رشته تلاش کرده ایم و در حال حاضر نیازمند حمایت های استانی و ملی هستیم.

مربی تیم کاراته ایران در مسابقات جهانی مالزی همچنین با اشاره به اینکه ۶۰۰ ورزشکار از ۲۹ کشور در این مسابقات حضور داشته اند، اضافه کرد: این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

احمدصفرخان از شرکت ترکیب ۱۵ نفره شامل ۷ نفر خانم و ۸ نفر آقا در رده های مختلف سنی در این مسابقات خبر داد و گفت: علیرضا هاشم زاده تنها عضو تیم بزرگسالان بود که موفق به کسب مدال شد.

قهرمان مسابقات کاراته جهان در مالزی نیز ضمن تقدیر از زحمات مربیان و مسئولان هیئت کاراته  شهرستان‌گنبدکاووس با اشاره به اینکه سطح کیفی مسابقات کاراته گوجوریو بالا و قابل توجه بود، اظهار کرد: به دلیل اینکه این مسابقات قبل از المپیک برگزارشده است نفرات اصلی تیم های ملی کشورها حضور داشته اند.

در انتهای مراسم از علیرضا هاشم زاده با اهدای گل و لوح تقدیر توسط مسئولان شهرستان گنبدکاووس تقدیر به عمل آمد.

/برنا

ارسال نظر

آخرین اخبار