امام جمعه کردکوی:

حجت الاسلام شیخی گفت: اکنون که بیش از ۲۰ سال از استان شدن گلستان گذشت دیگر نمی توان گفت گلستان یک استان نوپا است، متاسفانه طی این سال ها پیشرفت های گلستان در حد انتظار نبود.

پیشرفت های گلستان در حد انتظار نبود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حجت الاسلام محمد شیخی» روز (چهارشنبه ۶ آذر) در هفتمین جلسه شورای اداری کردکوی که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان نکات مهم و ارزشمندی مطرح کردند و بسیج را بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی در همه دنیا دانستند و فرمودند بسیج حرکتی صد درصد متکی به انقلاب و اندیشه اسلامی دانستند که خداوند به قلب امام راحل وارد کرده است.

 

امام جمعه کردکوی تصریح کرد: بسیج در طول چهل سال در تمامی صحنه ها حضور مقتدرانه داشت و تهدیدهات را به فرصت تبدیل کرده است.

 

وی تصریح کرد: در پی گرانی بنزین عده ای با تحریک منافقین، رژیم صهیونیستی، آمریکا، سلطنت طلب ها اغتشاش ایجاد کردند با حرکت مردمی و بسیجی ملت ایران توطئه دشمنان خنثی شد و یاس و ناامیدی آنها را رقم زد.

 

حجت الاسلام شیخی ادامه داد: ملت ایران مردم فهیم و قدرشناس هستند و با وجود همه مشکلات پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هستند از این رو صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

 

امام جمعه کردکوی خدمت به مردم را نعمتی از نعمت های خداوند برشمرد و متذکر شد: مسئولان قدردان فرصت خدمت باشند و به طور قطع خدمت آنها به مردم زمینه تقرب به خداوند را فراهم می کند.

 

وی یادآور شد: اکنون که بیش از 20 سال از استان شدن گلستان گذشت و دیگر نمی توان گفت گلستان یک استان نوپا است، متاسفانه طی این سال ها پیشرفت های گلستان در حد انتظار نبود.

 

حجت الاسلام شیخی ابراز کرد: استاندار گلستان نیروی جهادی و بسیجی هستند و امیدوارم در دوران خدمت ایشان شاهد تحولات و پیشرفت در حوزه های مختلف باشیم.

 

وی به وقوع سیل ابتدای سال جاری در گلستان اشاره و تصریح کرد: کردکوی هم از آسیب های سیل در امان نبود و برخی از منازل مسکونی و اراضی کشاورزی در معرض سیل قرار گرفت و اگر اقدامات جامع و اثرگذار صورت نگیرد خانواده ها با مشکل مواجه می شوند.

 

امام جمعه کردکوی بر ضرورت لایروبی رودخانه ها تاکید کرد و گفت: واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ در شهرستان کردکوی وجود دارند که حمایت از آنها زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم می کند.

 

وی از استاندار گلستان درخواست کرد تا شهرک صنعتی کردکوی فعال تر شود و بیان کرد: اگر زمینه فعالیت برخی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی فراهم شود بخشی از مشکل اشتغال را مرتفع می کند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار