جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در مراسم معارفه مسوول کانون بسیج ورزشکاران این شهرستان با اشاره به نقش ورزش در تربیت انسان و تقویت روحیه جهادی، گفت: بسیجی واقعی ورزشکار و ورزش دوست است.

مسوول کانون بسیج ورزشکاران گنبدکاووس معرفی شد/ بسیجی واقعی ورزشکار و ورزش دوست است

به گزارش گلستان ۲۴؛ صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مسوول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان گنبدکاووس با حضور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان در اتاق جلسات اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

* بسیج یک نعمت بزرگ برای ملت ایران است

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در این مراسم با اشاره به اینکه امروز فرهنگ بسیجی در سرتاسر گیتی پخش و گسترده شده است، اظهار کرد: تفکر بسیجی و فرهنگ ناب منبعث از آن فریاد آزادی خواهی و مبارزه با ظلم و استکبار را نه تنها در کشورهای مسلمان بلکه در قلب اروپا و آمریکا نیز طنین‌انداز کرده است.

سیدیحیی قاضوی با بیان اینکه تاسیس و تشکیل بسیج به فرمان امام راحل عظیم‌الشان بدون شک یک نعمت بزرگ و عنایت ویژه خداوند متعال بر ملت ایران اسلامی بوده است، افزود: برکات وجودی بسیج هر روز که می‌گذرد بیش از گذشته مشخص شده و عمق نگاه راهبردی امامین انقلاب در حمایت و تقویت این نهاد مردمی را هویدا می‌کند.

* گذر از مدال‌های رنگین برای دفاع از مردم فلسطین ناشی از تفکر بسیجی است

وی با تاکید بر اینکه ورزش یکی از مولفه‌های اصلی در زندگانی یک بسیجی است، خاطرنشان کرد: بسیجی واقعی هم ورزشکار است و هم ورزشدوست و به این مقوله به عنوان یکی از مهم‌ترین ابعاد زندگانی خود توجه می‌کند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس کناره‌گیری و انصراف ورزشکاران کشورمان از رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی را نمونه‌ای از تفکر بسیجی دانست و گفت: وقتی یک ورزشکار مدال‌های رنگین و جوایز هنگفت را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین رها می‌کند یعنی تفکر بسیجی در وجودش نهادینه شده است.

* بسیج ورزشکاران می تواند محور توسعه و تقویت ورزش باشد

رئیس اداره ورزش و جوانان و کانون بسیج ورزشکاران گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از ابتدای کودکی با بسیج و بسیجیان همراه بوده‌ام، ادامه داد: در طول زندگی همیشه تلاش کردم ارتباط خود را با بسیج و تفکر بسیج حفظ کنم که همین موضوع را یکی از ارکان موفقیت و حرکت رو به جلو خود می‌دانم.

حجت‌الله یوسفی با بیان اینکه بسیج ورزشکاران می‌تواند محور توسعه و تقویت ورزش شهرستان گنبدکاووس باشد، تصریح کرد: تزریق نگاه بسیجی که سرشار از معنویت، تلاش، پشتکار و ایمان به هدف است به ورزش می‌تواند ورزشکاران را به راحتی و از مسیر میانبر به قله‌های افتخار برساند.

وی با تاکید بر اینکه در این دوره از مسوولیت تلاش خواهیم کرد با همکاری تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نگاه ویژه‌تری به بسیج ورزشکاران داشته باشیم، اضافه کرد: طراحی و تدوین اقدامات ابتکاری و حرکت‌های نو در این عرصه یکی از برنامه‌های آتی ما خواهد بود.

گفتنی است در این دیدار روسای هیئت‌های ورزشی وزنه برداری، بسکتبال، کاراته، ورزش‌های همگانی، جانبازان و معلولان و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار