سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: فکر می‌کنم بهتر است خیلی ریزبینانه با اتفاقات بازی با پتروشیمی برخورد و قضاوت را هم به کارشناسان و خاک خورده‌های این رشته واگذار کنیم.

هاشمی: کوهیان جایگاه ویژه‌ای در فدراسیون دارد و من جایگاه او را ندارم

به گزارش گلستان ۲۴؛ مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پیروزی تیم بسکتبال مهرام مقابل پتروشیمی بندر امام در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی سختی بود که بین دو تیم مدعی برگزار شد. پنج تیم مهرام، شیمیدر، شهرداری گرگان، پالایش نفت‌آبادان و پتروشیمی از جمله تیم‌های مدعی در لیگ برتر بسکتبال  هستند. از ابتدا هم پیش‌بینی چنین بازی سختی را می‌کردیم. با تلاش بازیکنان که سعی کردند در تمام طول بازی تمرکز خودشان را حفظ کنند، توانستیم به برتری برسیم.

وی ادامه داد: بالاخره تیم پتروشیمی جزو تیم‌های مدعی این فصل لیگ بسکتبال است که از ساختار مناسب، کادرفنی بادانش و همچنین بازیکنان ملی‌پوش متعددی برخوردار است و به همین خاطر بازی سختی مقابل این تیم داشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تصریح کرد: تیم ما حدود دو یا سه هفته بود که جدی بازی نمی‌کرد، اما این موضوع را در تمرینات به بازیکنان گوشزد کردیم و خوشبختانه آنها هم خیلی خوب این نکات را درک و در بازی مقابل پتروشیمی سعی کردند با تمرکز بالا بازی کنند. سخت‌کوشی و درایت بازیکنان‌مان باعث این برد شد.
 
هاشمی در خصوص بازی با شهرداری گرگان گفت: شهرداری گرگان تیمی است که مثل چند تیم دیگر از شانس‌های مسلم کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آید. تماشاگران گرگانی تاثیر خیلی زیادی روی نحوه بازی تیمشان دارند و با توجه به این مسئله بازی سختی را برای تیمم پیش‌بینی می‌کنم.
 
وی در مورد حواشی به وجود آمده در بازی مقابل پتروشیمی اظهار داشت: فکر می‌کنم بهتر است خیلی ریزبینانه با اتفاقات بازی با پتروشیمی برخورد و قضاوت را هم به کارشناسان و خاک‌خورده‌های این رشته واگذار کنیم. کوهیان از جمله مربیان خوب بسکتبال و از دوستان بسیار نزدیک من است که احترام زیادی را برای او قائل هستم. به هر حال چون سرمربی تیم مهرام هستم باید از حق تیمم دفاع کنم. از آنجایی که فیلم بازی موجود است، کسی نمی‌تواند حواشی ایجاد شده را کتمان یا به شکل دیگری با قضایا برخورد کند.
 
سرمربی تیم بسکتبال مهرام افزود: کوهیان جایگاه ویژه‌ای در فدراسیون دارد و من جایگاه او را ندارم و با این شرایط نباید توقع داشت که داوران بیایند از من حمایت کنند. اتفاقاتی که در کنار زمین پتروشیمی توسط سرمربی آن تیم رخ داد حداقل دیسکالیفه بود اما از آن گذر کردند.
 
هاشمی در ادامه اظهار داشت: آیا تبعیضات ایجاد شده به نفع بسکتبال است؟ ارزش کار بازیکنان و تلاشی که آنها از خودشان به نمایش گذاشتند با این اتفاقات در حال بی‌ارزش شدن است. این موضوع یک اپیدمی‌شده است که به داوران بی محابا حمله‌ور شوند. خیلی تعجب می‌کنم چرا کمیته داوران نباید نسبت به حواشی اخیر هیچ واکنشی از خودش نشان دهد. اگر کسی بخواهد برای تیمی نتیجه‌ای را رقم بزند تنها داور است که می‌تواند این کار را انجام دهد اما آیا داوران می‌آیند با آبروی خودشان بازی کنند؟
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته داوران تلاش می‌کند تا بازی‌ها در سلامت کامل برگزار شود و من به این مسئله ایمان دارم. پیشنهاد می‌کنم فدراسیون یک بار دیگر این بازی را به صورت کامل آنالیز کند و درباره اتفاقات آن تصمیم‌گیری کند. اگر برای من محرومیت در نظر بگیرند بدون شک دیگر قانون رعایت نخواهد شد و اتفاقات بدتر از آن رخ خواهد داد.  همین دو سال پیش هم همین اتفاقات رخ داد و هیچگونه واکنشی از طرف کمیته داوران صورت نگرفت و باعث کناره‌گیری تیم مهرام از لیگ شد. امسال هم این موضوع در حال اپیدمی شدن است و انگار برخی‌ باور ندارند کسی می‌تواند در سلامت کامل بازی را ببرد. مسئولان باید جلوی این مسائل را بگیرند تا خدای نکرده حق هیچ تیمی پایمال نشود. امیدوارم این حواشی باعث بروز اتفاقات ناگواری که مانند دو سال پیش شده بود، دوباره تکرار نشود. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار