فراهی گفت: نخستین همایش تجربه نگاری و آینده پژوهشی با محوریت موضوع سیل به همت معاونت دانش پژوهش سپاه نینوا استان گلستان و مسئولیت اجرایی استاندار و شورای سیاستگذاری در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

نخستین همایش تجربه نگاری و آینده پژوهشی با محوریت سیل برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «جواد فراهی» امروز(پنجشنبه 28 آذر) در همایش نخبگان بسیج اقشار و متخصصین با عنوان« سیج قلب قدرت نرم» اظهار کرد: قشر بسیج عشایر استان در سال گذشته به عنوان آخرین تشکل اقشاری بسیح در استان شکل گرفت.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در امور اقشار  ادامه داد: یک هزار و 318 شهید اقشار در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم در استان داریم و یادواره های متعددی به شکل قشری در استان گلستان برگزار شده است.

فراهی بیان کرد: طرح هر مسجد یک حقوقدان در مساجد حاشیه شهرستان ها، کمک به کوچ 22 هزار عشایر کوچ رو و اسکان سیل زدگان، برپایی سه بیمارستان صحرایی مرزی، اجرای طرح شهید بهنام محمدی در 46 مدرسه، اجرای طرح همگام با کشاورز و تامین علوفه برای دامداران در هنگام سیل، بصیرت افزایی و حل مشکلات استان با حضور استاندار از جمله اقدامات بسیج اقشار استان گلستان است.

وی متذکر شد: نخستین همایش تجربه نگاری و آینده پژوهشی با محوریت موضوع سیل به همت معاونت دانش پژوهش سپاه نینوا استان گلستان و مسئولیت اجرایی استاندار و شورای سیاستگذاری در بهمن ماه برگزار خواهد شد و این همایش به شکل ملی در نظر گرفته شده است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در امور اقشار  تاکید کرد: اجرای منظم شورای هماهنگی اقشار و تفویض اختیار به ستاد تخصصی، اجرای مجمع عالی بسیج استان از دیگر اقدامات استی که در بسیج اقشار دنبال می شود.

فراهی در پایان تاکید کرد: تقویت ستاد ساختاری بسیج اقشار و هویت بخشی و استقلال نسبی اقشار بسیج و تلاش مجدانه برای حمایت از اقشار را خواستار هستیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار