رئیس مرکز بزرگ شمال کشور گفت: اقدام احمقانه دشمن در ترور سردار سلیمانی و خسارتی که به جهان اسلام وارد شد اتحاد و انسجام بین مسلمانان را رقم زد.

شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد دنیای اسلام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت ‎الاسلام علی خیرخواه صبح امروز در گردهمایی بزرگ علماء و روحانیون اهل سنت شمال کشور، با تسلین شهادت سپهبد سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم در 21 سال مسؤولیت فرماندهی سپاه قدس در نهایت بی‌نام و نشانی فعالیت کرد و خداوند زحمات این سردار رشید اسلام را به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: دشمن در 40 سال گذشته تمام تلاش خود را برای القای ناامیدی مردم ایران به کار گرفت اما اقدام احمقانه دشمن در ترور سردار سلیمانی و خسارتی که به جهان اسلام وارد شد اتحاد و انسجام بین مسلمانان را رقم زد.

رئیس مرکز بزرگ شمال کشور با بیان اینکه اثرات انقلاب اسلامی از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده است، بیان کرد: دشمن از همبستگی امت اسلامی و جبهه مقاومت وحشت دارد.

خیرخواه با بیان اینکه دشمنان از زمان ترور شهادت سردار سلیمانی تاکنون خواب راحت ندارند، ابراز کرد: پس از حمله تروریستی آمریکا در ترور سردار سلیمانی بامداد امروز انتقام سختی از این کشور گرفته شده است.

 امام جمعه اهل سنت قره‌تپه بندرترکمن نیز در این مراسم اظهار کرد: باید بررسی کرد که سردار سلیمانی چه کرد که مردم ایران اینطور پرشور این سردار رشید اسلام را بدرقه کردند، مردم ایران با حضور گسترده خود در تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار قطره‌ای از خدمات ارزنده سردار سلیمانی را به جا آوردند. 

عبدالجبار آخوند میرابی بر ضرورت اتحاد و انسجام بین مسلمان تأکید کرد و افزود: عزت و بزرگی در سایه اتحاد و انسجام محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام ملت ایران برای تحکیم وحدت و همدلی در آیین تشییع و خاکسپاری سردار رشید اسلام شرکت کردند، بیان کرد: برای تحقق عملی قرآن کریم باید با اتحاد و انسجام بر علیه خواسته‌های دشمن اقدام کنیم و عزت و شرافت ملی خود را جلوتر ببریم.

 امام جمعه اهل سنت قره‌تپه بندرترکمن با بیان اینکه انتظار خداوند از اشرف مخلوقات احسن اعمال است، یادآور شد: عالی‌ترین احسن اعمال اتحاد، انسجام و همدلی است و اتحاد و همدلی موجب عظمت و شوکت ملل مسلمان می‌شود و توطئه‌های دشمنان برطرف خواهد شد.

آخوند میرابی تأکید کرد: مردم ایران و عراق با حضور پرشکوه در آیین تشییع شهدای مقاومت جایگاه واقعی جبهه مقاومت را تبیین کردند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار