سلیمانی گفت: به واحدهای کشاورزی و دامداری اعلام می کنیم برای دریافت سوخت احتیاطی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند تا در صورت قطعی گاز با مشکل مواجه نشوند.

​واحدهای کشاورزی و دامداری برای دریافت سوخت جایگزین اقدام کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عباسعلی سلیمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به شرایط فعلی به تعاونی‎ها و اتحادیه‎های مرغداران، دامداران و گلخانه‎داران هشدارهای لازم در خصوص رسیدن سرما و احتمال قطعی گاز داده شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرگان ادامه داد: براساس اعلام مدیریت بحران و اخطاریه های هواشناسی مبنی بر بروز برف و سرما در استان گلستان، ممکن است گاز برخی از واحدهای تولیدی قطع شود که به واحدهای کشاورزی و دامداری اعلام می کنیم در اسرع وقت برای دریافت سوخت احتیاطی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گرگان مراجعه کنند.

 

وی با بیان اینکه در مرحله نخست اولویت گازرسانی با مصارف خانگی است، افزود: تاکنون برخی از مرغداران برای دریافت سوخت احتیاطی مراجعه کردند و توصیه می کنیم دامداران صنعتی و گلخانه داران نیز برای دریافت سوخت مراجعه کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

 

سلیمانی بر لزوم آبیاری اراضی کشاورزی استان گلستان تأکید کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه تا دو هفته دیگر بارندگی مؤثر در استان نخواهیم داشت و محصولاتی مانند گندم و کلزا باید رشد رویشی داشته باشند کشاورزان نسبت به آبیاری و کوددهی سرک اقدام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار