قهرمانی گنبدکاووس در رقابت‌های هندبال دانش‌آموزان گلستان، برگزاری جشن ازدواج ۲۲ زوج در آزادشهر، کشف بیش از پنج هزار نخ سیگار قاچاق در گنبدکاووس و برگزاری همایش پیاده‌روی کارمندان گالیکش از مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته شرق استان گلستان است.

قهرمانی دانش‌آموزان گنبد در رقابت‌های هندبال استان و اخبار کوتاه شرق گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: تیم هندبال دانش‌آموزی پسران این شهرستان توانست در رقابت‌های ورزشی مدارس استان گلستان مقام نخست را کسب کند و تیم‌های گرگان و آزادشهر به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

سید صالح رفعتی افزود: این رقابت‌های با حضور ۶۰ دانش آموز از سراسر استان از ۱۲ تا ۱۵ بهمن به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس برگزار شد.

**

جشن ازدواج ۲۲ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آزادشهر به مناسبت دهه فجر با حضور مسوولان شهرستان همراه با اهدای هدایای نقدی برگزار شد.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از کشف بیش از پنج هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر دپو سیگارهای قاچاق در یک منزل مسکونی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمود علی‌فر افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از مکان مورد نظر پنج هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق و همچنین ۴۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان ارزش سیگارهای کشف شده ۳۰ میلیون ریال بوده است گفت: یک متهم در این رابطه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

**

کارمندان ادارات گالیکش به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مسیر خیابان گلزار شهدا تا پارک جنگلی فارسیان این شهر را پیاده‌روی کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، همایش پیاده‌روی کارمندان ادارات با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار گالیکش، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

**

علی اصغر بیانی فرماندار کلاله در جشن انقلاب روستای عزیزآباد بخش پیشکمر این شهرستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۱۲۶ پروژه و طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در این بخش افتتاح و کلنگ زنی می شود.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار