نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با تأکید بر لزوم حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: حضور مردم در صحنه هر چه باشکوه‌تر باشد بهترین سلاح برای ایستادن در مقابل زورگویی دشمنان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان: حضور گسترده مردم در انتخابات بهترین سلاح برای مقابله با زورگویی دشمنان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از بانوان فرهیخته استان، مردم را مهم‌ترین و بزرگترین قدرت نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: این قدرت از هر سلاحی قوی‌تر است و باید با حضور شکوهمند در انتخابات، قدرت خود را به دشمنان نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه هر چه باشکوه‌تر باشد، بهترین سلاح برای ایستادن در مقابل زورگویی دشمنان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر ایستادگی در مقابل دشمنان گفت: دشمنان ما جز زبان زور، چیز دیگری نمی‌فهمند و در این مسیر نیاز به‌حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف داریم و در کنار آن حتما نیازمند سلاح و تجهیزات دفاعی و نظامی هستیم.

وی با بیان اینکه مخالفان قدرت نظامی و دفاعی کشور و کسانی که مدعی هستند جمهوری اسلامی نباید موشک بسازد سخت در اشتباه هستند و ادامه داد: داشتن بنیه قوی نظامی یکی از اساسی‌ترین حربه‌ها برای دفع دشمن است. اگر ما کشوری قوی نباشیم، دشمنان و ابرقدرت‌ها، مانند بسیاری از کشورها هر بلایی که بخواهند بر سر ما خواهند آورد.

نورمفیدی افزود: در جریان به شهادت رساندن سردار سلیمانی همه دیدند که قدرت موشکی ما در کنار حضور گسترده مردم در تشییع جنازه آن شهید، با وجود حمله سهمگین ما به پایگاه عین الاسد، جرات عکس‌العمل بعدی را از دشمن گرفت.

امام جمعه گرگان با اشاره به نقش بانوان در دوران انقلاب و پس از آن گفت: بانوان باید امروز نیز مانند گذشته با همان شور در صحنه بمانند، به‌ویژه در چند روز آینده با شرکت گسترده و قدرتمند خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر شکوه و عظمت خودشان را نشان دهند.

وی ادامه داد: شاید برای برخی از مردم ما یک نامزد با ویژگی‌های کامل مورد نظرشان در حوزه انتخابیه نباشد، اما نباید دلسرد شد و با حضور در انتخابات از بین نامزدهای موجود افراد صالح انتخاب شوند. به طور قطع نقش شما بانوان برای با شکوه برگزار شدن انتخابات و دعوت از مردم برای شرکت بسیار مهم است.

نورمفیدی گفت: اگر مدرس پیدا نمی‌شود باید به سراغ افرادی که به مدرس نزدیک‌ترند برویم و نمایندگان شایسته را انتخاب کنیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار