مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان گفت: به منظور بررسی فرآیند ثبت درخواست فرآورده‌های نفتی در سامانه جدید تجارت آسان و رفع موانع موجود، مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت گاز استان گلستان، نشست مشترکی برگزار کردند.

نشست مشترک مدیران شرکت ملی پخش و گاز استان گلستان در خصوص سامانه جدید تجارت آسان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، عیسی افتخاری در این خصوص اظهار کرد: نشست مذکور با حضور کارشناسانی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت گاز استان گلستان در این منطقه برگزار شد که پس از بحث و تبادل نظر کارشناسی به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان از طریق سامانه الکترونیکی تجارت آسان تصمیمات مهمی اتخاذ گردید.

وی بیان کرد: در این جلسه همچنین بر اجرایی شدن توزیع فرآورده‌های نفتی مایع بر اساس زیر ساخت بانکی با اهتمام تمامی دستگاه‌های اجرایی تاکید شد.

این مقام مسئول افزود: با عنایت به‌ اینکه تمامی متقاضیان در بخش‌های مختلف (صنعتی، کشاورزی، خانگی و...) از طریق سامانه تجارت آسان اقدام به درخواست جهت تهیه و خرید فرآورده‌های نفتی می‌کنند، برگزاری جلسات این چنینی جهت بررسی بازخوردها و رفع ایرادات و موانع احتمالی برای خدمات‌رسانی مطلوب به متقاضیان و جلب رضایت‌مندی آنان بسیار ضروری است.

گفتنی است، سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی یا وب سایت تجارت آسان جهت ثبت درخواست سوخت متقاضیان فرآورده‌های نفتی مایع در بخش‌های مختلف و بدون نیاز به مراجعه حضوری آنان مورد استفاده قرار می‌گیرد و مزایای زیادی از جمله صرفه‌جویی در هزینه و زمان و کاهش عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار