مشارکت ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در تهیه اقلام پیشگیرانه بهداشتی، آمادگی پرستار گرگانی برای ارایه خدمات رایگان پرستاری، توزیع ۲۰ هزار لیتر آب ژاول رایگان توسط جهاد دانشگاهی و تعطیلی یکشنبه بازار کردکوی از جمله خبرهای کوتاه روز یکشنبه کرونا در گلستان است.

خبرهای روز یکشنبه کرونا در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، دمدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان گفت: با همکاری گروه های جهادی، ۱۵ هزار ماسک در گرگان، انبارالوم، کرکوی و مراوه تپه تولید و بین اقشار آسیب پذیر استان توزیع  شد.

**

تعدادی از مالکان مغازه‌ها و خانه‌های شهر جلین از توابع شهرستان گرگان با توجه به کسادی بازار و رکود اقتصاد شب عید، اجاره اسفندماه خود را به مستاجران بخشیدند.

**

یکی از پرستاران گرگانی با گذاشتن پیامی در اینستاگرامش از آمادگی برای ارائه خدمات پرستاری رایگان به بیماران کرونایی خبر داد.

**

شهردار گرگان گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و آسیب‌هایی که فعالیت زباله‌گردها برای سلامت شهروندان دارد، با دستور دادستان این افراد از شهر جمع‌آوری می‌شوند.

**

رئیس جهاددانشگاهی گلستان از تهیه و توزیع ۲۰ هزار لیتر آب ژاول رایگان خبر داد و گفت :این ماده ضد عفونی برای گندزدایی در بندرگز، گرگان، گنبد کاووس، آق قلا و بندرترکمن و همچنین تعدادی از روستاهای شرق استان در اختیار نهادهای دولتی و سمن ها قرار گرفت.

**

فرماندار بندرگز گفت : با هدف کنترل شیوع ویروس کرونا ، خودروهای ورودی شهر نوکنده ضدعفونی می‌شوند.

حسین احمدی اظهار داشت: در ورودی شهر نوکنده، اکیپ‌ ضدعفونی کننده با همکاری شهرداری مستقر شده‌ و هر خودرویی که به شهر وارد می‌شود ، به طور کامل ضدعفونی می‌شود تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

**

قدمنان فرماندار کردکوی گفت: در راستای کاهش سرایت بیماری یکشنبه بازار این شهر تعطیل شد.

وی گفت: با متخلفان برخورد و در صورت ایجاد بساط فروش، ماموران موظفند نسبت به جمع آوری تمام وسایل و توقیف خودروهای متخلفان اقدام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار