استاندار گلستان با اشاره به توسعه کارخانه و مجموعه اقتصادی «چیکا» در گنبدکاووس، گفت: به زودی گنبدکاووس قطب تولید مرغ کشور خواهد شد.

افزایش تولید محصولات استراتژیک در گلستان/ گنبدکاووس قطب تولید مرغ کشور

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق‌شناس امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اینکه استان گلستان با وجود همه فشارهای اقتصادی وارد شده به کشور مسیر خوبی را در حوزه اقتصاد طی می‌کند، اظهار کرد: به لطف خداوند متعال و همت مردم و مسوولان تلاش ما این است که ضمن حفظ آرامش بازار و فضای اقتصادی مشکلات بدنه اقتصادی را نیز رفع کنیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر 500 هکتار زمین در استان گلستان زیر کشت محصولات استراتژیک از جمله گندم، جو و کلزا رفته است، افزود: پیش‌بینی ما این است که حدود یک میلیون و 500 هزار تن برداشت این محصولات را در سال جاری تجربه کنیم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه با توجه به بارش خوب نزولات جوی در استان در طی ماه‌های جاری 900 هکتار از زمین‌های شهرستان یک، دو و یا حتی سه بار زیر کشت خواهند رفت، خاطرنشان کرد: قطعا در سال جاری رشد بسیار خوبی را در بخش کشاورزی را تجربه خواهیم کرد.

حق‌شناس از توسعه و رشد فعالیت کارخانه تولید مرغ و تخم مرغ صنعتی چیکا در گنبدکاووس خبر داد و گفت: صدها نفر جدید در سال جاری و با توسعه این کارخانه مشغول به کار خواهند شد و تردیدی نداشته باشید به زودی شهرستان گنبدکاووس به قطب تولید مرغ در کشور تبدیل خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از بخش‌های تولیدی در سال جهش تولید، تصریح کرد: در مسیر مبارزه با کرونا از حمایت از تولیدکنندگان غافل نخواهیم شد و قطعا در کنار همه فعالان عرصه تولید هستیم تا بتوانیم شعار سال را در عمل تحقق ببخشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار