حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: رزمایش «ضیافت همدلی» در راستای کمک به نیازمندان با همکاری ادارات اجرایی اوقاف شهرستانها، هیئت امنای بقاع متبرکه، خیرین و متولیان موقوفات گلستان برگزار می شود.

برگزاری رزمایش «ضیافت همدلی» در بقاع متبرکه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اوقاف گلستان، حجت الاسلام و المسلمین «روح سلیمانی فرد» گفت: هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با کمک به نیازمندان با ترویج روحی انفاق و بخشش نوع دوستی و مساوات بین زائرین و مجاورین به نیازمندان و محرومین خدمتی ارائه و اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی جهت اهداء به نیازمندان کند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: از اهداف مهم رزمایش بزرگ تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بعد اجتماعی، کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر و همچنین ترویج فرهنگ انفاق و مساوات و صدقه است.

 

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم با تهیه بسته های حمایتی و حفظ آبرو و شخصیت این افراد آنها را در درب منازل به این عزیزان اهداء کنیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد افزود: درصدد این هستیم با تبلیغ همه جانبه فرهنگ مواسات و بخشش و ایجاد زمینه مشارکت عمومی برای خدمت به محرومین و مستمندان و اقشار کم برخوردار اقدام کرده تا خدمتی به این عزیزان ارائه کنیم.

 

وی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه افطاری ساده در راستای اجرای نیات واقفین توسط مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه و با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه با بسته بندی توزیع خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار