حجت الاسلام ولی نژاد گفت: گزارشی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه های شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در استان گلستان نداشتیم.

گزارشی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در شب قدر نداشتیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» امروز (چهارشنبه 24 اردیبهشت) در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده استان گلستان اظهار کرد: در ماه رمضان امام رضا (علیه السلام) بیان کردند که«اگر کسی یک آیه بخواند گویا که ختم قرآن گرفته است» و باید این فرصت را غنیمت به شماریم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان  ادامه داد: شب های قدر فرصت مغتنمی است که از پاداش های بزرگ الهی بهره مند شویم.

 

حجت الاسلام ولی نژاد یادآور شد: شب قدر یک شب است ولی بیش از یک هزار ماه برای انسان ارزش دارد و در این ایام بسیاری از مردم در مناسبت های شب های احیا در مساجد حضور پیدا می کنند.

 

وی افزود: نخستین شب قدر را پشت سر گذاشتیم و گزارشی از مشکلات در برگزاری مراسم شب های قدر را شاهد نبودیم و مردم همکاری خوبی داشتند و به پروتکل های بهداشتی عمل کردند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان تاکید کرد: شب گذشته اتفاق خوبی رقم خورد و امیدواریم شب بیست و یکم و بیست و سوم رمضان نیز بتوانیم با هماهنگی هایی که انجام می شود به خوبی پشت سر بگذاریم.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ابراز داشت: دو شب دیگر از شب های قدر باقی مانده است و تدابیر لازم برای برگزاری برنامه های شب های قدر انجام شده است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار